Menu
Hvem er online
1 registrerede (steffenlaursen) og 1 gæster online.

Statistik
2309 Brugere
25 Fora
6484 Tråde
108304 Indlæg
JesusNet anbefaler
Aktive tråde | Aktive indlæg | Nye tråde Sidste 24 timer | Sidste 48 timer | Sidste 7 dage
Forum   Emne
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af Lord Dean @ I dag kl. 17:55

Oprindeligt skrevet af: FaidrosJeg konstaterede du brugte ordet råddent i forbindelse med accept af homoseksuelle i folkekirken. Derefter spurgte jeg til om det var homoseksualitet i sig selv der var grunden til du brugte ordet råddent. Du har så præ
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af kristina @ I dag kl. 17:02

Hej Signe Citat: Demokratiet er flertalsdikatur. Bør det ikke gælde i den statslige kirke? (jeg siger ikke at mindretallet ikke må ytre sin holdning - tværtimod - men flertallet bestemmer vel i sidste ende?) Nu forholder det sig sådan, at folkekirk
Nyheder og meddelelser
Hop direkte til det nyeste indlæg Opdatering af debatvejledning af Kefas @ I dag kl. 15:45

Der er tilføjet følgende paragraf for at præcisere vores praksis omkring sletning af brugerprofiler: Oprindeligt skrevet af: DebatvejledningSletning af profil Du kan til enhver tid anmode om at få slettet din profil, hvorved alle oplysninger, du har
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af Assyrianlion @ I dag kl. 14:22

kulturkristendom frelser ikke nogen, det gøre den sande kristendom, og de kristne som virkelig respektere jesus ord, og at de så meget som muligt efterlever bibelens budskab, og lever i kristendommens ånd. Man bliver ikke frelst ved selv at strikke s
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af Assyrianlion @ I dag kl. 14:15

Alle de kirker som mere eller mindre selv har skabt sig selv, det vil sige uden guds ånd, eller uden Paulus eller Apostlen Peter eller fra de andre disciple, det er nogle vranglærende kirker. Det er nogle kirker som prædiker falsk lære, og hvor ´´præ
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af SigneT @ I dag kl. 13:59

Hej alle. Jeg lufter lige en tanke.. Jeg siger ikke jeg er 100% enig med den tanke, men tanken har da strejfet mig. Hvis folkekirken skal vedblive at være en del af staten, så skal staten jo også bestemme over kirken? Og de mennesker der betaler ti
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af kristina @ I dag kl. 12:49

Oprindeligt skrevet af: NikolajOprindeligt skrevet af: kristinaFolkekirken ser jeg som en semi-verdslig institution, som rummer mange forskellige kirker, præster og menigheder. Hej Kristina Mange ting kan vi to heldigvis blive enige om, men lige
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af Faidros @ I dag kl. 10:00

Oprindeligt skrevet af: Lord Dean Så anklager du mig for at sammenligne homoseksuelle med skadesdyr eller sygdomme. En sådan påstand må jeg tage afstand fra. En sådan sammenligning mener jeg ikke at have foretaget. Ellers vil jeg gerne, at du kan vis
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af Nikolaj @ I dag kl. 09:47

Oprindeligt skrevet af: kristinaFolkekirken ser jeg som en semi-verdslig institution, som rummer mange forskellige kirker, præster og menigheder. Hej Kristina Mange ting kan vi to heldigvis blive enige om, men lige på dette punkt kan jeg altså ik
Bibelen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Hvad er det at blive født på ny? af kristina @ I dag kl. 09:02

Oprindeligt skrevet af: P_sniksnakStrongs nummer 3205 yalad, føde. ca 200 forekomster i gt. Jeg vil kigge skriftstederne igennem, og fortælle hvad jeg kommer frem til. Jeg kan dog stadig være mystificeret over, at Jesus forundredes over at Nikodemu
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af kristina @ I går kl. 22:01

Hej Lord Dean Folkekirken ser jeg som en semi-verdslig institution, som rummer mange forskellige kirker, præster og menigheder. En del af præsterne er vranglærende. Dem holder jeg mig fra. Så længe de retlærende præster har mulighed for i ov
Jesus og evangeliet
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Gud VIL ikke!!!!!! af kristina @ I går kl. 21:36

Hej Retriever Vi er enige! Men jeg kan godt forstå, at ikke-troende har problemer med teodicé'en og tænker hvordan i alverden kan den almægtige, alvidende, alkærlige og retfærdige Gud tillade ondskab og lidelse? Oven i købet evig lidelse? Det
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af Lord Dean @ I går kl. 20:26

Oprindeligt skrevet af: FaidrosHej Lord Dean Oprindeligt skrevet af: Lord DeanNu håber jeg da snart, at IM gider tage konsekvensen af råddenskaben i folkekirken: med fare for at lægge dig ord i munden..... Mener du det er råddent, at ville vie h

| Sitemap | Til toppen© 2001-2010 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær