Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 1 gæster online.

Statistik
2309 Brugere
25 Fora
6483 Tråde
108294 Indlæg
JesusNet anbefaler
Aktive tråde | Aktive indlæg | Nye tråde Sidste 24 timer | Sidste 48 timer | Sidste 7 dage
Forum   Emne
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af kristina @ I går kl. 22:01

Hej Lord Dean Folkekirken ser jeg som en semi-verdslig institution, som rummer mange forskellige kirker, præster og menigheder. En del af præsterne er vranglærende. Dem holder jeg mig fra. Så længe de retlærende præster har mulighed for i ov
Jesus og evangeliet
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Gud VIL ikke!!!!!! af kristina @ I går kl. 21:36

Hej Retriever Vi er enige! Men jeg kan godt forstå, at ikke-troende har problemer med teodicé'en og tænker hvordan i alverden kan den almægtige, alvidende, alkærlige og retfærdige Gud tillade ondskab og lidelse? Oven i købet evig lidelse? Det
Bibelen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Hvad er det at blive født på ny? af P_sniksnak @ I går kl. 15:23

Strongs nummer 3205 yalad, føde. ca 200 forekomster i gt. Jeg vil kigge skriftstederne igennem, og fortælle hvad jeg kommer frem til. Jeg kan dog stadig være mystificeret over, at Jesus forundredes over at Nikodemus ikke forstod den nye fødsel.
Ondt i troen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Skal man tro på opstandelsen af Bloch @ I går kl. 14:05

Kære anonyme! Der kan være flere grunde til, at du spørger. Du kan selv være i tvivl, fordi du har svært ved at tro på opstandelsesbudskabet. Det er også muligt, at du kender nogen, der kalder sig kristne, men som benægter at Jesus kan være opstå

| Sitemap | Til toppen© 2001-2010 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær