Menu
Hvem er online
2 registrerede (tau, Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#9902 - 17/03/2003 18:20 ude af jehovas vidner og ......
Josefin
Bruger

Reg.: 13/03/2003
Hej
Jeg er Josefin
Jeg har kommet ud af jehovas vidner, og tror ikke på dem mere, eller hvad de siger. Jeg har så vendt mig til Jesus i stedet, og læser Biblen alene. Det har gjort at jeg forstår skriften meget bedre. Selv om der er mange spørgsmål.
Da jeg vendt mig til Jesus, så havde jeg en mærkelig oplevelse. Husk at jeg er "nybegynder". Det var som en strøm gik gennem kroppen. Og jeg følte fred og glæde og andet. Nu kan jeg føle dette en gang emellem. Er der nogen der ved, hvad det var? Den Hellige Ånd?
Jeg står nu over for, at skulle køre rundt til de forskellige trossamfund mv. Er der nogen der har nogle gode råd?
Jeg hr hørt meget om tungetale, håndspålæggelse mv. Jeg ved ikke hvad der er snadt eller falskt i det spørgsmål , er der nogen der ved?
Mvh. Josefin

Til toppen 
#9903 - 17/03/2003 19:52 Re: ude af jehovas vidner og ...... [Re: Josefin]
Neversaynever
Bruger

Reg.: 12/12/2002
Hej Josefin !

Hvor det bare glæder mig usigeligt meget at høre, at du ikke bare er holdt op med at være Jehovas vidne, men at du også har vendt dig til Jesus ! Flot, at du har mod på at læse bibelen alene, uden Vagttårnet eller anden lignende litteratur til "hjælp". Jeg kan godt forstå, at du er i vildrede med hvor du skal henvende dig; du skulle jo nødigt havne i en anden sekterisk gruppe. Jeg vil vende tilbage til lige netop det spørgsmål, når jeg har funderet lidt over det.