Jeg fandt lige dette citat, som vist har bud til os alle:
"Og så lige en sidste ting, der fylder min hverdag. Det er lidt pinligt, men jeg er blevet småafhængig af Indre Missions side JesusNet.dk. Jeg kan godt finde på at bruge nogle timer i deres debatforum . . . . det er ret udfordrende (og tidskrævende) at debattere med dem.
Jeg tror, jeg bliver nødt til at holde en lille pause fra det. Nogle gange tager jeg mig selv i at bruge så meget tid på at diskutere Gud, så jeg glemmer at være sammen med Ham!!"

åhja, jeg fandt også ret hurtigt ud af, at JesusNet er stærkt vanedannende ...
- og hvis der sker det, at vi taler
om Jesus og ikke som grene på det sande vintræ lever
I Ham , ja kan vi måske risikere, at siden her at blive til en hel afgud ..

-
Men jeg tror bestemt ikke det behøver at gå så galt, selv om Café Thomas er blevet vores stamcafé, som vi har fået den gode vane at smutte ind i daglig ?
Den, der bliver i mig, og jeg i ham, han bærer megen frugt; for skilt fra mig kan I slet intet gøre siger Jesus (Joh. 15,5b)
Og det skulle vi nok kunne forene med at sidde her i caféen og læse og skrive og tænke! - Det kan bestemt lade sig gøre at sidde her ved tasterne, og samtidig blive i Ham!
For du er blevet min hjælp,
og jeg jubler i dine vingers skygge.
Min sjæl hænger ved dig,
og din højre hånd holder mig fast.(Davids salme 63,8-9)
Visionen er
at kende Jesus - og gøre Ham kendt! Og når der i Bibelen står "kende" betyder det jo ikke bare "at vide noget om" men at have et nært, varigt kærlighedsforhold til ...
Sådan tror jeg -
kristina