Hej Hej. Jeg har skrevet en del indlæg om dette emne for snart år siden beskrev jeg faktisk den situation vi er i lige nu.Den gang blev jeg kaldt meget men lad os bare sige at jeg blev kåret til årets konspirations mekanikker.Men det skal ikke stoppe mig.Så længe jeg har friheden til at skrive i det ofentlige rum så gør jeg det.
For kort at risse op hvad jeg tror det handler om er det i grove træk en meget magt fuld over elite der har en dagsorden nemlig total kontrol med dig og mig og verden
denne elite går under navnet Illuminarti denne hemlige klub har gemt sig i en anden hemlig klub Frimurrene.
dette var de nødt til efter at deres planer var blevet afsløret ved et mirakkel da et sendebud blev ramt af lynet og døde politiet fandt plannerne og en jagt på denne lille bitte klub begyndte.Dette indlæg bliver for langt hvis jeg skal det hele igennem så undersøg det selv.
Jeg kan kort fortælle hvad de planer handlede om nemlig total kontrol med verden gennem kontrol af økonomi og menneskers uvidenhed.Lad mig også sige dette en krig har kun en vinder nemlig dem der laver våbnene og låner staterne penge til at føre krigen for alle andre taber.
Det som medierne gerne vil have til at ligne kaos eller bankers sløsede udlån har så givet os den nuværende situation eller er det nu også sådan.Hvis man har kontrol over magt platformen penge så kan man få landområder og magt retur ved en meget simpel handling nemlig at kontrolere hvor mange penge der er i omløb.Det er såre simpelt først gør du det nemt at få fat i penge for så uventet at smække kassen i.Perioden med mange penge gør folk overoptimistiske og de overforbruger når så kassen smækker vil en stor del ikke kunne betale deres lån og termin så kommer brevet de er gået ned og må aflevere fastejendom og andre værdier tilbage til spåt pris kan i se trikket nu ?.Nu er det at der bliver regnet med jeres uvidenhed for i er blevet jernevasket til at klappe i hænderne når nationalbankerne kommer og (Hjælper) fordi folk tror at disse penge mestre er nationale det er de ikke staterne ejer ikke deres Nationalbanker ordet er vildledene staterner ejer i beste fald kun en mindre % del af dem og aldrig nok til at kunne bestemme undersøg det selv.Det vil sige at dem der trykker jeres penge er private og deres mål er ikke at hjælpe jer men sig selv og det er de ret gode til.
Så vil nogen nok sige ja ja og hvor er løsningen personligt tror jeg ikke den kommer før Jesus/Yahsuah kommer tilbage til Verden i Kød og blod.
men for at risse det op igen så vil jeg sige dette at bag ved antikrist og satan står der en lille lille klub måske ikke meget mere end 10-12 rigmænd og konger og det i ser nu på CNN osv. er dem der banner vejen for denne profeti fra bibelen.Deres mål er en verden en leder en religion.Nemlig deres leder deres verden deres gud.
Men fortvivl ikke for deres dage er talte og et nyt rige skal opstå der bygger på Ærlighed Kærlighed og Retfærdighed og samvære med Gud.
Lad det ikke være en sovepude troendes bønner kan forandre mange ting i selve forløbet.Hav Abraham i tankerne for min Gud er til at tale med tænk på Abraham da han forsøger at rede Sodoma Gud ville udryde byen men bliver snakket helt ned til hvis der bare var 10 retfærdige ville han lade den leve det var der desvære ikke men det siger meget om Gud.
Jeg har et par links til nogle udsendelser om Verdens økonomi der er ikke nogen religiøse undertoner kun fakts de er ret lange men man er bare uendeligt meget klogere bagefter og man spørger sig selv hvorfor bliver det mon ikke vist på fjernsyn der er desvære heller ikke danske tekster.Nogle burde skaffe de rigtige udsendelser og tekste dem og redigere lidt da de er lange.Men rediger selv + de løber ingen vejne.
http://video.google.com/videoplay?docid=-515319560256183936http://video.google.com/videoplay?docid=-7336845760512239683En sidste ting husk på at den eneste gang Jesus greb til vold idet nye testamente var da han smed vekslere ud af Guds hus og tro mig de løb da de så ham.
Guds fred til alle og bed for jeres Land og det ledere at de træffer kloge beslutninger.
Mvh PP