Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 11 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#97215 - 20/07/2008 15:19 Djævelen har vundet over Gud
Anonym
Anonym

Djævlen har vundet over GUD, når jeg kan blive med at have det dårligt og ingen hjælp eller trøst får fra GUD på grund af kærestesorg -

Ændret af Bloch (29/07/2008 07:37)

Til toppen 
#97345 - 29/07/2008 07:39 Re: Djævelen har vundet over Gud [Re: Anonym]
Bloch
Brevkasseredaktør
Bruger

Reg.: 15/06/2007
Sted: Rønne
Kære anonyme!

Jeg forstår, at du må føle en stor smerte, når du har mistet din kæreste. Der er dog meget du ikke fortæller, hvorfor det kan være svært, at give dig et mere uddybende svar. Hvor længe har det stået på, er det hende der har gjort det over o.s.v.
Samtidig å jeg sige, at det virker som en voldsom reaktion, at Gud skulle have tabt til Satan, fordi du har kærestesorg. Jeg ved ikke, om du helt har gennemtænkt dit udtryk, men læser du i bibelen, hvor du møder den eneste sande Gud, han der har gjort sig synlig gennem Jesus, vil du opdage, at der er mennesker, der har oplevet at blive forfulgt, henrettet, svigtet og det der er værre, men Gud viste sig at være den der aldrig svigtede. Ja, han viste sig at være den, der har al magten i himlen og på jorden, også når vi til tider føler store smerter i vort liv.
Jeg vil varmt anbefale dig at læse en artikel på AdamogEva.dk om netop kærestesorg. Det er artiklen Jalousi og kærestesorg .

Mange hilsner
Jørgen Bloch

Jørgen Bloch

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær