Søndag den 11 maj på rådhuspladsen . det var nu fantastisk at have mulighed for at lovprise gud sammen med så mange andre kristne og så på sådan en lækker solskinsdag. der var fri mulighed for at snakke med ikke'kristne som var stoppet op for lige at smugkigge på hvad det var vi kristne var i færd med . hold fast hvor var det en givende dag .
dagen startede ud klokken 3 hvor der var sange og der blev bedt. efter klokken 5 tog Evangelist over og lavede ellers et lækkert show med Drama og lovsang . det var utrolig givende. fik kuldegysninger op til flere gange under deres drama stykke. senere kom der en rapper Raff hvis jeg husker rigtigt . hold fast for nogen gode tekster. jeg håber at i var med til at lovprise gud den 11 maj, ellers har i godt nok gået glip af en utrolig oplevelse. men i får chancen igen den 31 maj 09 . mød op, det er endnu en oplevelse sammen med Gud som ikke bør misses ;D

jeg fik selv utroligt meget ud af det, jeg fik mødt en masse fantastiske mennesker og fik lov til at dele og få del i deres liv . ja alt i alt bare en skøn dag det var bare lige et lille vidnesbyrde fra min side af : )
Blessings Josephine