Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 1 gæster online.

Statistik
2619 Brugere
23 Fora
7463 Tråde
119489 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#94853 - 20/04/2008 10:08 Kommer kirken godt nok ud til de unge?
webtrolden
Bruger

Reg.: 20/04/2008
Hej

Jeg er en ung fyr som interressere mig meget for kommunikation og jeg syntes at der er mange kirker som har et rigtig fedt budskab men bare ikke får det ud til de unge.

Jeg har sat mig for at undersøge hvordan kirkerne bruger mobil kommunikation over for unge, og jeg håber derfor at et par stykker af jer vil svare på et lille spørgeskema.

I kan finde skemaet her: http://skema.cubesoft.dk.

Jeg ser frem til at se jeres svar \:\)

Venlig hilsen

Torben

Til toppen 
#95015 - 23/04/2008 20:38 Re: Kommer kirken godt nok ud til de unge? [Re: webtrolden]
angela
Bruger

Reg.: 04/04/2007
Sted: Jylland
Hejsa. Jeg har været inde og besvare dine spørgsmål;-)
Jeg synes det er en relevant diskution om kirkerne gør nok for de unge. Jeg tror at sammenhold og det at høre til et sted, er noget af det allervigtigste for unge mennesker i dag. Da jeg var ung, havde vi en teenklub i byen hvor man som ung kunne komme til fester uden alkohol, hyggeaftener/Temaaftener/foredragsaftener med emner der interesserede os unge og overnatninger i telt med lejrbål osv. Vi var mange dengang, både kristne og ikke kristne og vi havde det godt. I dag findes der ikke sådan et tilbud her i byen desværre, men når mine egne unger bliver lidt ældre kunne jeg godt tænke mig at være aktiv i at genskabe det - ligenu har jeg bare ikke tiden/overskuddet til det.

Hilsen Angela.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær