Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 12 gæster online.

Statistik
2506 Brugere
23 Fora
7054 Tråde
115517 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#94716 - 17/04/2008 17:15 Opdatering af debatreglerne
LarsBj
Bruger

Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
Nu er debatreglerne, "Netiketten", blevet, og man kan ikke komme videre fra sin log-in-side, før man har accepteret dem.

Kunne I ikke fremover markere ændringerne lidt tydeligere, så man hurtigt kan se, hvilke nye regler, der skal overholdes?

Regelsættet er ret langt, og det er svært at huske, hvad der præcis stod før.

Jeg kan reglerne i det store og hele, men ikke ord for ord og ikke udenad.

mvh
LarsBj

*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.*
Isaac Newton

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#94729 - 17/04/2008 20:44 Re: Opdatering af debatreglerne [Re: LarsBj]
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Århus
Hej Lars

Det er "kun" Debatvejledningen, der er blevet opdateret. Du har ret i, at det kan være uoverskueligt, hvad der er blevet opdateret. I dette tilfælde drejer det sig primært om en opstramning af ordlyden.

Teknisk set er det ikke hensigtsmæssigt at markere ændringerne. Men jeg vil godt fremover gøre det til praksis, at opdateringen ledsages af en meddelelse i forummet om, hvad der er ændret.

Med venlig hilsen

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
#94888 - 21/04/2008 08:06 Re: Opdatering af debatreglerne [Re: LarsBj]
Jalokin
Anonym

Ohh, jeg kunne ikke være mere enig. Det er næsten som med netbanken eller forsikringsbetingelserne, bortset fra at der her kun er en side.

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær