Jesus er min kære ven, min "storebror" og min vejleder. Ham jeg altid kan komme til, om råd, vejledning eller bare til en kærlig snak eller til et knus.

Det med knuset lyder måske lidt mærkeligt, men jeg er clairvoyant, og kan så nemt føle et knus fra ham.
En clairvoyant er den som bliver kontaktet af de afdøde, af Gud og andre. Men vi er alle clairvoyanter. Alle kan tale med Gud og andre, som ikke har en fysisk krop. Men man skal altid huske at bede om Guds beskyttelse, inden man taler med nogen fra den anden side. Mørket er der jo også.

Jeg er født og opvoksen på Færøerne i et kristent og meget tolerant hjem. Min mor sagde altid " Det der føles rigtigt i dit hjerte for dig, er rigtig for DIG!" Ergo min sandhed behøver ikke at være en andens sandhed.

Jeg arbejder i lyset. Jeg viser folk vejen i at tale med Gud, samt de andre kloge. Det kan være Jesus, Jomfru Maria og Johannes Døberen. Denne mulighed giver mig den fantastiske ro og glæde i mig. Jeg er i fred og arbejder ud fra kærligheden.

Jeg har skam oplevet kræfter fra den mørke side, men jeg er så stærk i min tro, og har så stor en beskyttelse fra Gud, at de ikke kan ramme mig. Så den mørke side, måtte opgive deres foretagende efter 1 forsøg. Mig kan de ikke nå. Gud og Jesus står ved min side. Jeg beder om det hver dag, og er taknemmlig for deres tilstedeværlese i mit liv.

Guds lys og kærlighed til jer alle!