Menu
Hvem er online
2 registrerede (LiMa, Kirkegænger) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116401 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#9438 - 09/03/2003 20:25 Evangeliserende tøj
Lord Dean
Bruger

Reg.: 01/10/2001
Sted: Nykøbing Mors
Er der nogen der kender nogle danske steder hvor man kan købe evangeliserende tøj?

(Jeg kender godt til www.jesuswear.dk, men kunne nok godt tænke mig noget lidt mere nutidigt og farvefyldt)

Gud være os nådige og give os fred!
Michael Hedegaard

www.hedegaard.nu / www.naturister.eu

Til toppen 
#9439 - 09/03/2003 22:34 Re: Evangeliserende tøj [Re: Lord Dean]
malli
Bruger

Reg.: 02/08/2002
Sted: Thisted - Thy
Hej Lord Dean

Hvad med at bruge noget tøj du befinder dig godt tilpas i? Det giver en mere ægte udstråling (læs troværdighed) fremfor at ligne en omvandrende reklamesøjle eller en forretningsmand (med mindre du da ER dette). Bare et råd fra en dum pædagog, håber ikke at du tager det ilde op.

Vær velsignet

Med venlig hilsen

Malli

Hvor syndernes forladelse er, der er liv og salighed

Til toppen 
#9440 - 09/03/2003 22:43 Re: Evangeliserende tøj [Re: malli]
Lord Dean
Bruger

Reg.: 01/10/2001
Sted: Nykøbing Mors
Jeg foretrækker faktisk også tøj som jeg befinder mig godt i... men hvis det der oveni kunne være med til at gøre folk opmærksom på evangeliet, så ville jeg synes det var kanont! Desværre er tøjet fra JesusWear.dk ret tamt i mine øjne, hvorfor jeg ikke går i det, men ville gerne gå i tøj som sender et klart signal. Men så må udbudet udvides lidt, at jeg ikke rigtig bryder mig om det der er at finde i dag.

Gud være os nådige og give os fred!
Michael Hedegaard

www.hedegaard.nu / www.naturister.eu

Til toppen 
#9441 - 10/03/2003 09:20 Re: Evangeliserende tøj [Re: Lord Dean]
Anonym
Anonym

Hej Lord Dean

du kan prøve at skrive til David Klit som forhandler JESUS-tøj på:

info@christisking.dk

Jeg har læst om ham i Udfordringen, og han har en lastbil med CHRIST IS KING påtrykt med kæmpestore typer. Så han er nok en mand der kan hjælpe dig.
Jeg har lige selv skrevet til ham også.. Hans firma hedder Christ is King Aps.

Ved godt du skrev DANSKE..men et udenlandsk link til en masse sider, og med flotte t-shirts på forsiden:

http://www.jesuz.dk/toj.htm

Synes de er viiiirkelig flotte de t-shirts der!!

Kh
Søster B.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær