Menu
Hvem er online
2 registrerede (LiMa, Kirkegænger) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116401 Indlæg
JesusNet anbefaler
Side 2 af 2: < 1 2
Muligheder
Gå til
#95043 - 24/04/2008 21:42 Re: Er sandheden svær at kende? [Re: angela]
mjl
Bruger

Reg.: 21/01/2006
Sorry - kendte ikke reglen om, hvad man må, og ikke må, diskutere her inde.

Lige børn leger bedst...

Gud gav ganske vist menneskene forstanden, men glemte desværre at vedlægge en brugsanvisning.

Til toppen 
#95053 - 25/04/2008 10:37 Re: Er sandheden svær at kende? [Re: mjl]
Laugesen
Bruger

Reg.: 21/11/2006
Sted: Ødsted
Hej Mjl

Oprindeligt skrevet af: mjl

Lige børn leger bedst...

Man må vel ca. diskutere alt herinde så længe det har relevans til den kristne tro, eller tro generelt.

Du lægger os (mig og andre debattører) ord i munden vi aldrig har sagt. Du er hjerteligt velkommen her (måske lidt upassende at jeg kan sige det som gæst \:o Men det er mit indtryk efter at have været her et par måneder \:\) ), med alle dine meninger, og tolkninger. Men det er vi andre jo også, og bare fordi du bliver modsagt behøver det ikke at betyde vi ikke gider snakke med dig.
Hvis alle var enige, hvad skulle vi så debattere?

Gud gav ganske vist menneskene forstanden, men glemte desværre at vedlægge en brugsanvisning.

Som sagt så vil jeg gerne debattere med dig også fremover, blot vil jeg gerne at du lægger dig af med disse uhyrligheder! Du siger jo indirekte at alle andre end dig her på forummet ikke er rigtigt kloge..! Det er jo næsten lige så grotesk som din påstand om overfladisk tro hos os andre eller ihvertfald mig!

Det gør mig faktisk lidt harm at jeg gentagende gange skal se sådanne udtalelser fra din side.
Hvis du kunne undlade de, meget upassende, bemærkninger vil jeg med glæde debattere med dig også i fremtiden!

Må Gud velsigne dig
Kærligst Laugesen

Overgiv din vej til Herren, stol på ham, så griber han ind. SL 37,5

Til toppen 
#95062 - 25/04/2008 14:41 Re: Er sandheden svær at kende? [Re: mjl]
AnnePande
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 13/08/2002
Sted: Århus, Danmark

Lige børn leger bedst...

Hej mjl.

Den sidste bemærkning er temmelig unødvendig for en god debat, vil jeg blot lige gøre dig opmærksom på. Som det også kan ses af Laugesens indlæg.

Og til alle:
Jeg lukker tråden nu, men det er kun, fordi den er blevet for lang. Debatten kan fortsættes i en ny tråd, hvis nogen har lyst.

Mvh. ordstyreren.

Til toppen 
Side 2 af 2: < 1 2

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær