Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kirkegænger) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116401 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#9402 - 07/03/2003 11:46 Big Bøhmand!
Marlene
Bruger

Reg.: 24/02/2003
Sted: Bornholm
Vi har allesammen en større eller mindre mængde møg i ryggensækken. Gad vide hvad de ville finde hvis de havde gravet lidt i de andre 11 deltageres fortid?
I omtalen af Carl Mar citeres han: "Faktisk har jeg fået alt det f.... jeg vil ha' smidt i hovedet igennem mit liv..." Det giver ikke ligefrem indtryk af en lødefri fortid!!
- Igen. Hvilken synd er størst/værst/mest utilgivelig??

Jeg beundrer Moses for at han er villig til - i alt - at tjene Gud.

Hvad han selv har at sige om det hele kan læses på www.watchman.dk

God Bless
Marlene

Til toppen 
#9403 - 07/03/2003 14:16 Re: Big Bøhmand! [Re: Marlene]
malli
Bruger

Reg.: 02/08/2002
Sted: Thisted - Thy
Hej Marlene

Nuhar jeg kun set første afsnit af BB,ved ikke om de øvrige overhovedet er sendt. Men jeg var da ved at få kaffen galt i halsen da Pil gav Moses Hansen 2 stemmer fordi han priste Gud, og dette gjorde hende bange. SÅ har man virkelig et problem med Gud!

Apropos fortid forstår jeg ikke helt BBs vurdering af Moses Hansen, de bedømmer ham for noget der er sket for flere årtier siden ! Jeg tvivler også på at nogen har noget at lade hinanden høre for. Under alle omstændigheder synes jeg det er stærkt at Moses Hansen vidner om Herren for åben skærm. Man skal snart være både døv og blind for ikke at høre om Jesus, HAN kommer snart!

Med venlig hilsen

Malli

Hvor syndernes forladelse er, der er liv og salighed

Til toppen 
#9404 - 07/03/2003 19:04 Re: Big Bøhmand! [Re: malli]
Marlene
Bruger

Reg.: 24/02/2003
Sted: Bornholm
Hej Malli.

Vi har kaseret fjernsynet så vi får heldigvis ikke al det snask ind i stuen Vi nøjes med nyhederne på nettet!
At TvDanmark ikke ville have haft Moses med i programmet, hvis de havde kendt til hans fortid, tror jeg er en lodret løgn - Jo mere der kan fremprovokeres i sådan et program des bedre. De var nok bare ikke forberedte på at han selv ville "løfte sløret" for hans brogede fortid. Ærlighed kan åbenbart være svært at håndtere i medieverdenen!!!

Marlene

Til toppen 
#9405 - 15/05/2003 23:11 Re: Big Bøhmand! [Re: malli]
Geden
Bruger

Reg.: 13/10/2001
Hendes problem var nok ikke Gud, men snarere at manden troede på en gud der altid vil lede ham på rette vej og tilgive ham eventuelle synder.
Hvis nu man tror at "gud" ikke kan lide en person, og bliver dig venlig stemt hvis du gør denne person ondt, er denne person så ikke i sin ret til at frygte den religiøse?

Dermed ikke sagt at Moses Hansen eller andre religiøse vil os andre noget ondt. Men det kan næppe have gået din opmærksomhed forbi, hvad religiøs fanatisme kan føre til.

Geden

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær