Kære kristina.
Tak for dit rigtige gode svar til mig.
Jeg har valgt at leve sammen med Gud og jesus siden år 2007.
Han kom til mig, efter mange års lidelser, men troen på ham havde jeg i mit hjerte hele tiden - siden jeg var en lille pige.Jeg oplever jævnligt Hans
mirakler og undere, og ikke mindst hans store kærlighed og retfærdighed til os som mennesker.
Guds grundlæggende plan for
os alle, er stort set den samme:
Han ønsker at få os til at blive som Jesus. Og selv om vi hver især er unikke så er alle vores menneskelige svagheder bemærkelsesværdig ens ! Gud ønsker at opbygge visse egenskaber i os alle, og bruger gerne bestemte prøvelser til at opnå de egenskaber.

Guds veje kan godt virke kringlet eller indviklet for os mennesker, fordi at vi netop er så fokuseret på én retning.
Men jeg har fået hjælp af Gud op til
flere gange, hvor jeg ofte ikke har kunne gennemskue hvad han ville opnå med hans vej og på hans vilkår eller vilje om du vil.
Men i undervejs i forløbet, tegner der sig et mere og mere tydeligt billede af hvad det er Han så
ihærdigt hjælper mig med - det er helt utroligt hvad han er i stand til, og hvor langt han vil gå i sin enestående kærlighed til mig vil gøre.

Ofte går vi vores egne veje som dumme får, og søger i selvudvikling / Healere / fornøjelser / materialisme / karriere - mange måder at finde ud af hvem vi i grunden er.
Men vi opdager først sent i livet - at
uden Gud - uden Guds tilstedeværelse og store kærlighed er vi som mennesker intet værd.
Og jeg taler af erfaring.
Hej så længe