egentlig er jeg for træt til at skrive nu, men mit hjerte flyder over af taknemlighed og glæde. For jeg kan be sammen med min søster! Jeg er vokset op i en ganske almindelig og ualmindelig familie. ikke specielt kristen. Men alligevel har alle vi søskende Jesus,Gud og Helligånden i vores liv. Det er sket over en årrække, langsomt, stille og roligt(fyldt af liv

). Idag sidder jeg så og glæder mig over Min Guds uendelige godhed.Jeg skal i himlen med alle mine søskende!! Og mit hjerte bobler af fryd! Jeg husker smerten og frygten fra tiden, hvor de ikke troede på Jesus og hans frelse.Hvordan Guds kærlighed til dem og min tillid til Ham var mit eneste håb. Jeg husker forfærdelige samtaler, hvor jeg syntes, at alt var tabt og nu havde jeg da svaret helt hen i vejret.. Godt at Gud er bedre end mig!

Der var en børneklub i byen, hvor vi voksede op. Kvinden der stod for klubben, var det første menneske, der viste mig hvad kristus-kærlighed er.
Det var sådan mine søskende og jeg så Gud, hun pegede hen mod Ham. Hvad Gud siden har gjort i mit liv er helt utroligt og jeg er Ham evigt taknemlig. Han er mit Lys, liv og glæde. Uden Ham var jeg ikke. Og jeg er glad for at være til ! Så pris Herren for Han er god! Jeg elsker mine søstre og jeg ved at Gud elsker dem og mig. Vi er i familie, søstre både i Herren og i blodet! Det er så fantastisk, at det ikke kan forklares, det er som ..en eksplosion af glæde og juble, som det smukkeste og mest vidunderlige man kan tænke sig. Tak Gud!