Goepeltrylleri

I 1990 Var jeg med til et kursus i evangalisjon hvor jeg for første gang var ude på strøget i København og forkynde evangelier ved hjalp af tale-male-bræt, det var en spændte oplevelse hvor vi oplevet at rigtig mange menisker stoppet op for at hører og vi fik mange samtaler

Dette her skyndtes jeg at de var en spændt måde at forkynde på så jeg ville lærer noget mere,
Læren på kursus spurte om jeg ville vædrer med i noget der heder Open air campaigners hvor vi kunde lærer noget mere om brug af visuelle hjælpemidler

Det vat jeg med på så vi tog to gange til England for at lærer gospel magis
I 1993 havde vi første gang et kursus i Goepeltrylleri og i 1994 startet vi friluftsmissionen

Jeg har haft mange spændte oplevelser både indad i trylleverden hvor bland anden pjerrot fra bakken kom til tro

Jeg var et år på besøg på Ålborg kristen friskole og forkyndte evangeliet ved hjalp af trylleri og året efter var jeg på besøg igen der kunde elleveren ikke barer huske trylleriet men de hunde også huske hvad jeg havde sagt

Her er et eksempel på Goepeltrylleri
Jeg har en bibel og så længe at den ligger på hylden er den lige som denne bog tom (så viser jeg at bogen er tom) Men vis du tager biblen ned og begynder at læse i den så sker der noget(så viser jeg at der er kommet bilder i bogen) men vis man så beder Jesus om at komme ind i ens liv så sker der igen noget (så viser jeg at der er kommet farver i bogen) men så længe at man lader den lække på hylden så er og bliver den ligesom denne bog en tom bog (så er bogen igen tom)
Efter sjove kan folk få log at se bogen

Kunne man tinge sig at lærer at tryller så er der to måder man kan lærer det på
Man kan købe et trick og så får man forklaringen med og vis man køber et gospel trek får man en tale med så det er ledt at starte

Eller også kan man tage på kursus for at lærer det, der er to kursuser nu. Lørdag den 1. marts i Vejle og søndag den 30. marts i Hvidovre

Du kan tilmelde dig på friluftsmissionen hjemmeside http://www.friluftsmissionen.dk

Hilsen Preben