Kære anonym!
Hvor ville jeg gerne kunne hjælpe dig, om det er muligt gennem denne brevkasse, ved jeg ikke. Jesus ønsker at frelse os helt og fuldt, og han kere sig om vore liv. Også om dit liv. Ofte oplever vi det dog sådan, at Gud føles enormt langt væk. Det er smerteligt at have det sådan. I den situation er det vigtigt for os, at vi ikke låser os fast på, at Gud skal svare os på en bestemt måde. Det kan derfor have afgørende betydning for os, at have en god kristen vejleder, som er villig til både at lytte, og være ærlig, ligesom det er vigtigt, at vi øver os i, at høre, hvad der bliver sagt, og ikke hvad jeg tror mine hjælpere mener.
Jeg ved f.eks. ikke, hvad du mener med et dagligdags liv, eller når du siger, at Jesus ikke hjælper os. Jeg kan gætte om det, men dermed er det ikke givet, at jeg gætter ret. Dette er ikke en opfordring til, at du i disse spalter skal komme med en længere udredning, men du er velkommen til at kontakte mig direkte. Det er derimod en udfordring til dig om, at gøre klart for dig selv, hvad det er du vil Jesus skal gøre for dig?
Om du har en erfaren kristen vejleder, ved jeg ikke, men jeg vil kraftigt anbefale dig at gøre brug af en sådan, og vi vil meget gerne hjælpe dig med, at fine en. Det kan være ved, at du enten kontakter mig, eller henvender dig via
kontakt .
De bedste hilsner
Jørgen Bloch