Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116401 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#90178 - 15/01/2008 19:40 Paul Washer - Er du frelst? Debat
André
Anonym

Gør selv dig, os andre og hele debatten, en tjeneste og se de første 25 min. mindst, før der falder en bedømmelse eller udtalelses \:\)

Og for de mere overvejende tålmodige, kan man se 59 minutter prædiken som udfordrer og sætter dit liv som kristen i et andet perspektiv.
http://www.youtube.com/watch?v=uuabITeO4l8

Men..
Hvad mener du om prædiken?
Kan det stemples som vranglære, og i så fald på hvilke områder, bibelcitater, fejltolkninger, m.v..
Udfordrer det os som kristne og motiverer os til at gå ud og "gøre noget ved det", eller er det fordømmende ?

vh André \:\)

Ændret af André (15/01/2008 19:43)

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#90183 - 15/01/2008 20:48 Re: Paul Washer - Er du frelst? Debat [Re: ]
Grev Lindgren
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 26/02/2003
Sted: Aalborg
En fremragende prædiken!

Jeg har ikke intensivt lyttet til det hele, men han har fat i den lange ende, og selv om vi kunne skændes om nogle små detaljer hist og her... gider jeg ikke, for jeg er ikke i tvivl om at Gud gennem denne prædiken kalder til omvendelse og tro!

P.S:
Umiddelbart har jeg kun et udestående med Paul Washer, og det er dåbssynet, men det kan vist ikke komme bag på nogen

- When your Karma's gone, my Dogma still stands -

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær