Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116401 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#89620 - 02/01/2008 23:31 Et nyt vennepunkt...
Højre_Hånd
Bruger

Reg.: 02/01/2008
hejsa. jeg er ny her og jeg er begynt at tro at gud virkeligt findes. det er somom at mit liv har fået en ny vinkel men jeg mangler nogen at snakke med det om da min omgangskres ikke taler om sådan noget.
jeg føler mig underlig og de vil ikke vide af mig mmere. Devil kun tage stoffer og tage i byen og feste og drikke og det vil jeg ikke mere. Det virker tomt for mig og jeg er pisse fustreret over det. Og jeg syntes at de sku lade være med det da de er kommet langt ud og sådan noget

Men jeg er begynt at tænke over om der er mere til livet. Jeg tvivler på min sexualitet og kigger på mit eget køn. Jeg tror jeg er til fyrre, re homossexuelle rigtigt. Altså fx skriver i at i ikke kan velsigne homosexuelle forhold.

Jeg ved ikke om det er fordi der sker meget omkring mig nu men njeg tror jeg er forviret eller hvad det er. Jeg håber på at i kan komme med nogle ideer og måske hjælpe mig.

Til toppen 
#89622 - 02/01/2008 23:44 Re: Et nyt vennepunkt... [Re: Højre_Hånd]
Nikolaj
Bruger

Reg.: 07/04/2003
Sted: Århus
Hej Højre Hånd

Velkommen hertil! Det er rigtig dejligt at høre, at du er kommet til tro på Gud. Hold fast ved det, for Gud står fast, selv når alt andet i verden vakler og styrter sammen, og Gud er mere trofast end alle menneskelige venner.
Hvis du gerne vil have en kristen at snakke med, vil jeg foreslå dig at søge en uforpligtende kontakt gennem JesusNet's tjeneste Personlig kontakt.

Gud velsigne dig \:\)
Nikolaj

Jeg priser dig, fader, himlens og jordens Herre, fordi du har skjult dette for vise og forstandige og åbenbaret det for umyndige (Matt. 11,25)

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær