Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 14 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116401 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#89562 - 31/12/2007 14:55 Farvel, og godt nytår!
anniesr
Bruger

Reg.: 30/03/2005
Sted: Amager
Kære medbrugere at Café Thomas - især jer, der har yndet at hænge ud her på mit forum.

I dag er min sidste arbejdsdag som ordstyrer på Jesusnet. Den beslutning har været undervejs i lang tid. Mine indlæg er det sidste halve år blevet mere og mere sporadiske - der har simpelthen været for mange opgaver ude i den såkaldt virkelige verden, der har påkaldt sig min opmærksomhed.

Grev Lindgren vil fremover tage sig af det grove arbejde på Andre Emner, og jeg håber I vil give ham meget lidt at lave.

Tak for to gode år, og for alt hvad jeg har fået lov at lære om kristen tro, ikke-tro, andre former for tro, kirke, konfliktløsning, konspirationsteorier, god & dårlig humor og meget, meget mere, af de spændende personligheder jeg har mødt herinde.

Pas på jer selv om hinanden.
Guds fred over jer - og godt nytår.
- Annie

There is a crack in everything, that's how the light gets in.
(Leonard Cohen)

Til toppen 
#89567 - 31/12/2007 15:46 Re: Farvel, og godt nytår! [Re: anniesr]
Maijannes
Chatvært
Bruger

Reg.: 02/09/2002
Sted: Kolding
Hej Schjelde

Jeg er da ked af at høre at du stopper som ordstyrer, men jeg ønsker dig alt godt fremover og Guds fred, godt nytår til dig også \:\)

Knus fra Maijannes \:\)

Jesus, blandt alle verdens røster, din er ene den som trøster!

Til toppen 
#89569 - 01/01/2008 02:54 Re: Farvel, og godt nytår! [Re: Maijannes]
Lene
Bruger

Reg.: 05/04/2007
Tak for alt du har lavet og bidraget med her på Jesusnet!

Godt nytår og god vind fremover! \:\)

Til toppen 
#89572 - 01/01/2008 03:57 Re: Farvel, og godt nytår! [Re: anniesr]
KajQrd
Bruger

Reg.: 17/04/2004
Sted: Herning
Hej Schjelde
Tak for din tid som ordstyrer og for din fantastiske måde at styre debatten på. Jeg er ked af, at du stopper, da jeg synes, at du var rigtig god til at gribe ind uden at bruge papirkurven andet end når det var nødvendigt. Jeg håber stadig, vi får dig at se, selv om det nu bliver i civil.

Med venlig hilsen

Mark Langdahl

PS. Tillykke med hvervet til Greven. Det er store sko, du skal udfylde, men med mit kendskab til dig, skal det nok lykkes.

Til toppen 
#89586 - 01/01/2008 16:33 Re: Farvel, og godt nytår! [Re: anniesr]
LarsBj
Bruger

Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
Hej Annie,

Tak for din indsats, selv om dit forum ikke har været mit område.
Jeg kan se, at jeg er nævnt:
 Citat:
Tak for to gode år, og for alt hvad jeg har fået lov at lære om kristen tro, ikke-tro, andre former for tro, kirke, konfliktløsning, konspirationsteorier, god & dårlig humor og meget, meget mere, af de spændende personligheder jeg har mødt herinde.

Tak for det. Det er næsten alt for meget.

Nu: Kan du løfte sløret for omstændighederne bag det fortræffelige foto, der har pyntet forummet. Det ser ud til at være en helt speciel dag?

Mvh
LarsBj

*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.*
Isaac Newton

Til toppen 
#89589 - 01/01/2008 17:40 Re: Farvel, og godt nytår! [Re: LarsBj]
anniesr
Bruger

Reg.: 30/03/2005
Sted: Amager
Hej Lars,
Jamen når nu du spørger, så er billedet taget i forbindelse med min første arbejdsuge som volontør i KFS (Kristeligt Forbund for Studerende. Så jo - en lidt speciel dag var det da vist. Det lå på deres hjemmeside det år jeg var ansat, og lever videre her... Men det er efterhånden over 2 år gammelt, så en opdateret version ville nok ha været på sin plads flere gange siden!

Så er der ét spørgsmål mindre i tilværelsen ;\)

There is a crack in everything, that's how the light gets in.
(Leonard Cohen)

Til toppen 
#89591 - 01/01/2008 18:12 Re: Farvel, og godt nytår! [Re: anniesr]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej!

Jeg ville gå ind og se dit nyere foto af dig selv, men man skal logge ind på siden for at kunne se det.

God vind med hvad du nu skal videre med i dit liv. Guds velsignelse være over dig fremover.

vh
Tau

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#89600 - 02/01/2008 14:22 Re: Farvel, og godt nytår! [Re: anniesr]
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Århus
Kære Annie

Jeg vil gerne på egne og JesusNets vegne sige mange tak for indsatsen som ordstyrer. Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med dig.

Selv om du nu lægger ordstyrerkasketten, så håber jeg, vi får fornøjelse af at se dig på forummet indimellem i tiden fremover også \:\)

Med ønsket om Guds velsignelse

Mvh

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær