Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 14 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116401 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#89006 - 16/12/2007 21:14 Jeg er ny her
Amby
Bruger

Reg.: 16/12/2007
Sted: Starup/Tofterup
Hej Jesusnet Jeg er ny her

Jeg heder Preben Amby Jeg er 46 år, jeg er indvalidepangsionist, Jeg arbejder som frivillig evangelist i indre mission derudover arbejder jeg med juniorer

Når jeg skriver til jer er det fordi jeg selv har fået helbredelsen nådegave Og jer har selv prøvet at blive helbredt, så det er noget der fylder meget i mig

Første gang jeg blev helbredt var da jag var 16 år jeg var ude i et selvmordsforsøg efter at jeg havde taget midisinen bad jeg om at jeg måtte komme i himlen og lag mig til at sove
Sener da jeg snakket med lægen sagde han at det kunde ikke lade sig gør at tage så meget midesin og overleve
Denne oplevelse flig mig ikke til at tro

Anden gang var da jeg var 21 jeg havde været i en massiv alkohol forbrug da Gud fik sendt mig på IMs bibelskole Jeg slap på en forunderlig måde fri for abstinenser, (da jeg sener faldt i slap jeg ikke)
Jeg kom til personlig tro pa bibelskolen

I 95 fik jeg en depression i forbindelsen fik jeg lyggepiller og det hjalp mig og har gjort siden så det takker jeg Gud for
I 2000 fik jeg en blodprop i hjertet som har gjort at det halve af hjertet er dødt

Da jeg i 2002 fik Helbredelsens nådegave var jeg nød til at se hvad biblen siger, og da kan jeg se at det vigtisse er at menisker får fred ned Jesus end den at de bliver helbredt Jeg har nogle gange oplevet at der er nogen der blirer helbredt og så bag efter siger farvel og tak Så må jeg sige ligesom Markus 9,42 f. f. at det er beder at gå halt ind til livet end at gå rask i Helvede

Da jeg fik helbredelsens nådegave bad jeg meget for at slippe fer der fordi jeg var bange (det er den nådegave der er mest misbrugt) jeg viste ikke hvordan jeg skulle forholde mig
Ville dem der ikke fik helbredelsen blive skuffet.