Hej alle sammen har i savnet mig? Nå ikke pyt så :)Jeg tænkte jeg ville skrive lidt om valget og andre ting i skal være opmærksomme på her for tiden.Alt jeg skriver er min private mening og jeg respektere at andre har en anden.
Valget Først vil jeg sige at mit hjerte græd da jeg så kristen demokraternes front figur døds dømme partiet i tvs sidste debat for parti formænd.Jeg vil ikke gå ind i hendes hadske barnlige tale mod mod Pia til sidst i programmet men der imod nævne hvis i overså det at hun havde enormt travlt med at undskylde partiets navn over for seerne ud over det hørte jeg hende ikke nævne kristne værdier og andre ting hun burde være tals mand for en eneste gang.Pia var en bedre kristen demokrat end hun var så at sige sørgeligt for partiet som man jo skal stemme på hvis man vil stødte andre folk i partiet der gør et stort arbejde for at fremme Kristne værdier i landet her og EU sørgeligt sørgeligt.
Jeg er faktisk rystet jeg ved ikke hvem jeg burde stemme på mere uden at det bliver for personligt vil jeg nok bare stemme på et parti der går ind for en folke afstemnig imod EU/ hov det var en fejl jeg mener bare en folke aftemning så.
Ellers vil jeg bare sige at valget stort set har handlet om 600 Irakiske afviste asylansøgere.Problemet er for mig at se ikke om mennesker her men at FN/UN har sagt til Danmark at de ikke kan vende hjem altså vores lille verdens politi FN er problemet her.Det er bare ikke kommet så meget ud i vores købte medie verden.Jeg har undersøgt det og de regioner vores afviste asylansøgere kommer fra er efter forholdende sikre at komme tilbage til.Så hvis i kan se hvad jeg ser er det altså UN/FN der sætter dagsordnen i vores Danske valg.Så tænk jer godt om før i lader jer manipulere af politikere der står med våde øjne og snakker om med menneskelighed osv osv.Så hvor med menneskeligt er det at holde 600 flygtninge som gidsler for at opnå politisk røre i et land for at flytte nogle vælgere det er mit spørgsmål til FN !
ANDET Gidsler se ja i er gidsler i er økomoniske gidsler og ja jeg snakker olie.De har så travlt med at snakke verdens øknomi og bla bla bla når der snakkes hvorfor prisen er som den er.Nej det er slet ikke så svært OPEC sætter prisen OPEC er en islamisk forsamling af olie lande og det er dem der sætter prisen.Jeg må bare nævne hvad Islams plan er ja det er verdens herre dømme og en hver god muslim ved at først dræber vi Jøderne og så de kristne.Lige nu er våbnet olie men tro mig hvis de havde noget bedre.
ANDET Ved i at man i Schweiz i disse dage er ved at lægge sidste hånd på en maskine man mener kan skabe et meget lille sort hul og at kendte dansk forskere er med i projektet og at de mener at der via det sorte hul kan skabes kontakt til andre dimensioner og ja hvis der skulle hoppe noget uønsket ud så kan de jo bare slukke for strømmen det er så skræmmende latterligt at vi mennesker igen og igen elsker at save i den gren vi sidder på.
((((hmmm har i hørt om pandoras box siger jeg bare)))
ANDET For ligesom at følge lidt op det sort hul er der lige kommet et pc spil på gaden der hedder HellGate London det handler kort om at forskere skaber et sort hul og hov hov så hopper der ellers ondskab ud og de kunne ikke nå at slukke for det spillet er fyldt med sataniske tegn og du kæmper selvfølgelig mod det onde i den nye tempel ridder orden når du så får slået en ond demon ned ja så taber det items og penge på mønterne i spillet er der et tegn og det er Frimurrenes Passer med et v under dette fik mig til at tænk hvad mon en hemlig ærefuld religiøs forsamling mon får ud af at have deres logo/tegn på det mest sataniske spil der er blevet udgivet til dato.
http://www.hellgatelondon.com/Til sidst vil jeg opfordre alle til at invitere Yahsua/Jesus ind i deres hjerter og lade ham fylde jeres liv med det virkelige liv det evige liv
Jeg vil også sige dette ingen leder ingen person med magt over mennesker intet kød kan gøre noget med mindre det er en del af guds frelses plan for hans børn mennesket.Dette er rart at vide i sorte stunder hvor man ikke kan se meningen med ledere så som Cæsar, Mao, Ramzes, Nebukaneser, G.W.Bush, Anders Fogh,osv osv.........
Ramzes altså egypterkongen var efter bibelen sat på sin plads for at mennesker skulle få at se at Gud er en levende Gud der holder hvad han lover.
Så Gud bevare Danmark og jer alle.
MVH PP