Menu
Hvem er online
3 registrerede (Finn, Kristenliv, Maijannes) og 12 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116401 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#87901 - 19/10/2007 12:24 Kirke i Albanien - kender du nogen?
Anne Mette
Bruger

Reg.: 03/01/2007
Sted: Århus
Hej medmennesker,

Er der nogen af jer, der har forbindelse til kirkesamfund i Albanien?

Vi rejser derned d. 27/10 for at besøge vores venner, der er ledere af den evangelisk-lutherske kirke i Tirana støttet af BDM og det kunne interessere mig at møde flere kristne / andre Kristne kirkesamfund dernede.

Så jeg vil meget gerne have informationer - og da især gerne kontakter - gerne med navn, adresse, email om muligt.

KH
Anne Mette

"Ask not what Jesus can do for you
Ask what you can do for Jesus - TO DAY"
- frit efter John F. Kennedy

Til toppen 
#89070 - 17/12/2007 15:59 Re: Kirke i Albanien - kender du nogen? [Re: Anne Mette]
Jonathan
Bruger

Reg.: 23/03/2005
Hej Anne Mette!
Hvordan gik jeres tur til Albanien.
Mvh. Jonathan

Glæd jer altid i Herren! Jeg siger atter: Glæd jer. Lad jeres mildhed blive kendt af alle mennesker. Herren er nær. (Filip 4,4-5)

Til toppen 
#89319 - 21/12/2007 23:44 Re: Kirke i Albanien - kender du nogen? [Re: Jonathan]
Anne Mette
Bruger

Reg.: 03/01/2007
Sted: Århus
Hej Jonathan og tak for interessen.

Ved du hvad, det gik slet ikke.
Vi kom ikke af sted alligevel.
Vi havde dødsfald i den nærmeste familie og udsatte rejsen, og da vi så skulle afsted fik vi begge fornøjelse af en af de særdeles sejlivede arter af influenza, så vi har udsat vores besøg - igen igen igen.

På en måde var det en lettelse, at blive stoppet så eftertrykkeligt, at vi ikke kunne være i tvivl om, at det ikke var nu, vi skulle derned og på den anden side er det jo trist at gå glip af muligheden for at se venner, som vi meget sjældent har mulighed for virkelig at være sammen med. Og så var det osse Ærgerligt. For kufferten var fyldt med dejlig julemusik (gospel og salmer), en af BDM s smukke adventsstjerner´, sjove opgavehæfter (kristne) til børn m.m. som vi virkelig havde glædet os til at give kirken dernede. Snøft!

Jeg skal nok vende tilbage med en rapport, når turen bliver til noget i det nye år!

KH
Anne Mette

"Ask not what Jesus can do for you
Ask what you can do for Jesus - TO DAY"
- frit efter John F. Kennedy

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær