Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2506 Brugere
23 Fora
7054 Tråde
115502 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#87364 - 27/09/2007 21:51 Trådvisning
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Århus
Kære trådlæsere

Jeg har været i kontakt med udvikleren af den software, vi bruger til Café Thomas' Debatforum angående fejlen, der gør, at indlæggenes status som læst og ulæst vises forkert.

Der er desværre dårligt nyt. Som bekendt mente man fejlen rettet med seneste opdatering af softwaren - men det har vist sig, at den fejl, som skyldtes en omlægning af den måde hvorpå forummet kalder og viser indlæg, bare er én i en lang række af fejl, der har smadret trådvisningen. Derfor skal hele den del af softwaren muligvis skrives om fra scratch, hvilket betyder, at udvikleren ikke tør give løfter om, hvornår fejlen er rettet. Det bliver formentlig tidligst til 7.3, der ikke ventes før et par måneder.

Jeg beklager på egne og udviklerens vegne, at vi desværre ikke kan stillet noget op med denne fejl uden videre. Jeg håber, I på en eller anden måde kan få det bedste ud af situationen.

Med venlig hilsen

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#87369 - 27/09/2007 23:29 Re: Trådvisning [Re: Kefas]
Jalokin
Anonym

Vi overlever nok \:\) Det er vist knap så alvorligt som denne her fejl: Excel regner forkert!

(og det skal såmænd nok tage Microsoft mere end et kvart år at få styr på det)

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær