Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#87086 - 21/09/2007 01:03 FOKUS: I al hast
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Århus
Marie Jensby skriver i denne uges Fokus-artikel:
 Citat:
Så kom den uge, hvor jeg glemte at aflevere en Fokus-artikel til tiden. Jeg var ikke bare sent på den, jeg havde fuldstændig svedt det ud. Hvorfor er det smuttet for mig? Tja, måske fordi jeg har travlt. Det er nærmest blevet in at have en booket kalender og stresssymptomer. Nu vil jeg ikke sige, at jeg lider af stress, for stress er en alvorlig sygdom, og jeg er ikke syg, hvis man ser bort fra en lille smule forkølelse. Nej, jeg har bare en booket kalender, som jeg af og til glemmer at tjekke, og dermed glemmer jeg også mine vigtige aftaler og relationer.

Læs hele artiklen og deltag i debatten.

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
#87088 - 21/09/2007 08:36 Re: FOKUS: I al hast [Re: Kefas]
COG
Bruger

Reg.: 09/12/2005
Alle kan vel glemme af og til... Men jeg har altid haft en filosofi om, at hvad jeg ikke kan huske i hovedet (Uden brug af kalender ) er ikke vigtigt... Det gælder så ikke når man er selvstændig, har jeg nu fundet ud af.
Men jeg "hader" mig selv for, hvergang jeg er nødt til at "tjekke med kalenderen", I forhold til familie og venner o.s.v.

Jeg føler mig stresset.

Jeg har dog fundet en kur:
2-3 mdr. i mit andet hjemland Nigeria. Yes, korrekt ; "Afrikan-time". Du er nødt til at ta den med ro. Det giver samtidig en go forståelse for hvor mange penge vi bruger på ingenting herhjemme...

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær