Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#87 - 12/10/2001 16:48 Tillykke
Anonym
Anonym

Jeg vil også gerne ønske tillykke, jeg har været spændt på, hvordan det nye ville blive, men det skulle nok være til at finde ud af. Foreløbig vælger jeg at være anonym, da jeg føler mig, lidt nysgerrig, når jeg går ind og ser: Hvem er online?
Problemet er så, at hvis jeg lader mig registrere, så må jeg åbenbart ikke bruge mit navn mere, eller misforstår jeg?
Venlig hilsen Lise

Til toppen 
#88 - 12/10/2001 17:08 Re: Tillykke
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Hej Lise!

Du må meget gerne registrere Lise som dit brugernavn. Såfremt det allerede er optaget, bliver du desværre nødt til at finde et andet.

Jeg vil helt klart opfordre dig til at lade dig registrere, da du dermed kan deltage mere aktivt i forum'et.

Ønsker du ikke, at andre skulle kunne se, om du er online eller ej, så kan du slå funktionen fra under "Personlige indstillinger", når du er registreret. Under personlige indstillinger vælger du "Personlig information..." og går helt ned i bunden af siden. Her kan du svare på, om du vil være synlig eller ikke, når du er online.

Har du yderligere komentarer/spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive igen.

Til toppen 
#89 - 13/10/2001 14:35 Re: Tillykke [Re: Nardus]
Sandheds-søger
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Danmark
Hej Lise,

Tillad mig at supplere, hvad Nardus har skrevet:

Du kan gå ind på "Brugerliste" og klikke på nogle brugernavne og se, at nogle af brugerne ingen oplysninger har om hvem de er. Man kan således se, at det er muligt at være helt anonym.

Selv ikke administratoren får at vide hvem det er, hvis personen ikke selv oplyser det.

Den eneste oplysning, man skal give ved registreringen er en e-mail-adresse, og den er kun kendt af administratoren, med mindre man tilføjer den i sine personlige oplysninger.

Hvis du heller ikke ønsker din personlige e-mail-adresse kendt af administratoren, så kan du oprette en ny e-mail-adresse. Der er masser af gratis tibud om e-mail-adresser forskellige steder f.eks. i Yahoo eller Ofir eller andre steder.

Det man får ud af at registrere sig er, som Nardus skriver, at man kan deltage mere aktivt i debatterne. Og da du jo ofte er meget aktiv i debatterne kunne jeg forestille mig, at det ville være rart for dig, at du kunne komme med indlæg i alle de forskellige emner.

MVH Sandheds-søger

Til toppen 
#90 - 14/10/2001 10:03 Re: Tillykke [Re: Sandheds-søger]
Anonym
Anonym

Mange tak til Nardus og Sandheds-søger for råd og vejledning, jeg tænker så det knager :-)
Da jeg tit har fortalt, om personlige oplevelser, så vil jeg gerne undgå at udlevere nogen, og ønsker derfor at være anonym.
Det kan åbenbart stadig lade sig gøre, kan jeg forstå.
Venlig hilsen Lise

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær