Jeg vil starte med at sige jeg har læst reglerne, og fandt kun dette der har med dette at gøre:
Brug ikke Debatten som opslagstavle!
Debatten er ikke beregnet til indlæg, hvis primære formål er at annoncere eller gøre reklame for arrangementer, hjemmesider eller andre tiltag, som ikke har med JesusNet.dk at gøre. Den slags har ordstyrerne lov til at slette.Men jeg mener egentlig at dette har med JesusNet at gøre, da det må være i alles interesse at vi kommunikerer med hinanden, og hjælper hinanden som kristne.
En ting som muslimerne er meget gode til. Der findes 3 sider (som jeg kender til) for muslimske mødre, og det er en kæmpe success, med masser brugere og masser af indlæg per dag.
Men hvor er de kristne? Ja jeg har da set kristne sider, men der er måske 1-2 brugere online om dagen, og der bliver aldrig skrevet noget.
Jeg synes det er vigtigt at man ikke bare lukker sig inde.. Man burde hjælpe hinanden, og de nye i troen.
Derfor har jeg lavet en side for kristne forældre, som i øvrigt ligesom denne side byder alle folk velkomne, der respekterer vores regler, og at vi tager 100% udgangspunkt i kristendommen
http://www.kristne-foraeldre.dkGuds fred, Carrie