Hejsa allesammen!
Skrev nogen indlæg i et andet emne omkring "Troens syn på homoseksualitet". Vil blot fortælle, at jeg synes det var sjovt ingen svarede tilbage igen på mine indlæg til sidst.
Betyder det virkelig, at diverse personer fra det andet forum ikke kunne argumentere for deres holdninger længere?
Hvis det betyder dette så glæder jeg mig til nogen indrømmelse og undskyldninger..
Eller skal "the debate go on.."

Kærligst
Klaus Hundal
Hej Klaus - jeg kan godt forstå, at det kan være frustrerende ikke at få svar på sine indlæg, men jeg vil lige sige, at man ikke kan tage udeblevne svar for hverken enighed, uenighed eller mangel på argumentation.
Det kan vi ikke gætte os frem til!
Det kan lige så godt være, at det skyldes, at de pågældende mener at have sagt hvad de har på hjerte om emnet (som jo har været debatteret længe i flere omgange)
- eller at de ikke har læst dine indlæg
- eller bare ikke har lyst til at debattere dem.
Det er ikke til at vide ....
Der står følgende herom i vores
Debatvejledning:
Du behøver ikke at besvare alle indlæg.
Du har ret til selv at vælge, hvilke indlæg du besvarer. Hvis en anden bruger af en eller anden grund ikke vil besvare et af dine indlæg, skal du ikke chikanere vedkommende ved hele tiden at henlede opmærksomheden på dette indlæg.Dette bare til orientering ...
kristina