Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#85758 - 01/08/2007 22:11 Hvor blev svarene af? :o)
Klaus Hundal
Anonym

Hejsa allesammen!

Skrev nogen indlæg i et andet emne omkring "Troens syn på homoseksualitet". Vil blot fortælle, at jeg synes det var sjovt ingen svarede tilbage igen på mine indlæg til sidst.

Betyder det virkelig, at diverse personer fra det andet forum ikke kunne argumentere for deres holdninger længere?

Hvis det betyder dette så glæder jeg mig til nogen indrømmelse og undskyldninger..

Eller skal "the debate go on.." ;\)

Kærligst
Klaus Hundal

Til toppen 
#85759 - 01/08/2007 22:18 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
Lars Poulsen
Anonym

Hej Klaus,

Nu fulgte jeg ikke rigtig med i den debat, da den var godt i gang da jeg opdagede den.
Men, kan du ikke genopfriske debatten, så man ikke skal læse det hele igennem en gang til (især nu hvor forum'et ikke virker som det skal...)

Mvh

Lars

Til toppen 
#85760 - 01/08/2007 22:24 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
Klaus Hundal
Anonym

Hej Lars :0)

Dejligt du skriver.

Kort sagt, så skrev nogen af mine "modstandere" ikke tilbage på de sidste indlæg jeg lavede og derfor kunne det jo godt virke som om de ikke kunne argumentere for deres holdninger længere.

Derfor oprettede jeg egentligt dette emne fordi jeg gerne ville høre tilbagesvar. Når nogen kommer med så skarpe påstande, som i det andet emne, så skal man godt nok også kunne argumentere for det.

Jeg har lige været inde på emnet nu, så det skulle gerne virke.

Kærligst
Klaus Hundal

Til toppen 
#85761 - 01/08/2007 22:33 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
Lars Poulsen
Anonym

Hej Klaus,

Hmmm... Det blev jeg ikke meget klogere af ;\)

Er det debatten om homoseksualiet du mangler fortsættelse på?

mvh

Lars

Til toppen 
#85763 - 01/08/2007 23:42 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
Jalokin
Anonym

Oprindeligt skrevet af: Klaus Hundal
Kort sagt, så skrev nogen af mine "modstandere" ikke tilbage på de sidste indlæg jeg lavede og derfor kunne det jo godt virke som om de ikke kunne argumentere for deres holdninger længere.

Tænk, jeg savner også et enkelt svar fra dig ;\)

Men nu er jeg ikke så mistænksomt anlagt, så jeg går ud fra, at du simpelthen overså mit spørgsmål. Eller bare ikke ønskede at svare (hvilket efter sigende skulle være i orden).

Mvh. Jalokin

Ændret af Jalokin (01/08/2007 23:43)

Til toppen 
#85765 - 02/08/2007 00:00 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
 Oprindeligt skrevet af: Klaus Hundal
Hejsa allesammen!

Skrev nogen indlæg i et andet emne omkring "Troens syn på homoseksualitet". Vil blot fortælle, at jeg synes det var sjovt ingen svarede tilbage igen på mine indlæg til sidst.

Betyder det virkelig, at diverse personer fra det andet forum ikke kunne argumentere for deres holdninger længere?

Hvis det betyder dette så glæder jeg mig til nogen indrømmelse og undskyldninger..

Eller skal "the debate go on.." ;\)

Kærligst
Klaus Hundal

Hej Klaus - jeg kan godt forstå, at det kan være frustrerende ikke at få svar på sine indlæg, men jeg vil lige sige, at man ikke kan tage udeblevne svar for hverken enighed, uenighed eller mangel på argumentation.
Det kan vi ikke gætte os frem til!

Det kan lige så godt være, at det skyldes, at de pågældende mener at have sagt hvad de har på hjerte om emnet (som jo har været debatteret længe i flere omgange)
- eller at de ikke har læst dine indlæg
- eller bare ikke har lyst til at debattere dem.
Det er ikke til at vide ....

Der står følgende herom i vores Debatvejledning:

Du behøver ikke at besvare alle indlæg.
Du har ret til selv at vælge, hvilke indlæg du besvarer. Hvis en anden bruger af en eller anden grund ikke vil besvare et af dine indlæg, skal du ikke chikanere vedkommende ved hele tiden at henlede opmærksomheden på dette indlæg.

Dette bare til orientering ...

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#85767 - 02/08/2007 00:09 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
Klaus Hundal
Anonym

Nu har jeg svaret :o)

Til toppen 
#85768 - 02/08/2007 00:12 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: kristina]
Klaus Hundal
Anonym

Hejsa :o)

Jeg tvinger skam ikke nogen til noget, synes bare det er utrolig lavt, at komme med så skrappe påstande om homoseksuelle og så ikke forsvare dem.

Men det siger jo så bare alt om personernes opfattelse af homoseksuelle.

Kærligst
Klaus Hundal

Til toppen 
#85769 - 02/08/2007 00:15 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
Klaus Hundal
Anonym

Synes bare tit at have erfaret at nogen personer viger udenom spørgsmålene og ikke svarer tilbage når de ikke ved hvad de skal sige.. Og generelt, ja, så kan alle have det sådan.

Men det er lidt mere alvorligt end det, når det er svar der mangler på så nedladende udtalelser om homoseksuelle m.fl.

Til toppen 
#85770 - 02/08/2007 00:16 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
Klaus Hundal
Anonym

Prøv og læs "Troens syn på homoseksualitet", så vil du kunne se der mangler nogen svar :o)

Til toppen 
#85771 - 02/08/2007 03:06 Re: Hvor blev svarene af? :o) [Re: ]
JesusFreakDK
Bruger

Reg.: 24/05/2005
Sted: Århus
Man skal ikke smide med sten.........

Jeg venter stadig paa svar fra dig paa mit indlaeg af 28/7

"Vor tro er ej på hvad som helst man kristendom vil nævne"
-Grundtvig

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær