Hej Asbjørn
Nu er det jo ret lang tid siden at jeg rigtig har involveret mig her på siden, så den med at det er ferie holder ikke rigtig. Derimod giver det masser af mening angående det nye layout. Jeg bryder mig personligt ikke om det og kan sagtens forstå, hvis andre føler det på samme måde.
Hvad angår antallet af Google-henvisninger, så synes jeg ikke rigtig at det giver mening. Som jeg har været inde på i
et tidligere indlæg, så er det en lille gruppe af mennesker, ca. 25 stk., der står for det meste af aktiviteten i forummet. Forudsat at disse mennesker er mere interesseret i debatten end layoutet, så burde aktiviteten på forummet vel ikke dale så drastisk, som det er min oplevelse at det er, uanset antallet af Google-henvisninger.
Men du er måske af en anden opfattelse?
Måske har jeg grund til at ændre mening omkring min udtalelse i den tråd (
HER ) :
"Café Thomas ER sine brugere og mere end 1/4 af de 25 mest aktive brugere tror og tænker på ingen måde som de kristne. Hvis ateister blev forment adgang til Café Thomas, så ville der unægteligt komme nye kræfter til og pladsen som mest aktive brugere ville overtages af andre, derom hersker der ikke tvivl. Højere tanker har jeg heller ikke om migselv og de andre i "oppositionen"."