Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#85188 - 05/07/2007 03:21 Bøn-eksorcismebøn-forbedringer
Josefin
Bruger

Reg.: 13/03/2003
Jeg er stået i nogle problemer, fandt en engelsk hjemmeside der man kunne bede om "udfrielse" og hvordan man skulle bede(som privatperson,ikke bruge den katolske kirkes navn osv, men ellers sammme mønster),jeg tænkt en bøn er en bøn så..
Det gjort jeg og følt at noget lettede! At jeg havde det meeget bedre på alle fronter. som en byrde i mit bryst forsvandt,og det kriblede i min når det gjorde det.
Som at det ligger som en hinde over ånden i mig og gjort den til en svag hviskning,som nu brænder meget stærkere,og taler til mig om ting jeg førhen syntes var ok som jeg pludselig ikke synes,feks film jeg brækker mig over som jeg ikkegjort før,osv osv i den retning. Hvor det ikke er en sådan kamp at stå imod kødet,som tidligere.
Nu undrer jeg hvad var dette? Blev jeg fri af noget eller?
På en anden site sagde nogen at det kunne være farligt at gøre som jeg gjort, som at jeg kunne pådraget mig ting.
Men at det sikkert var i orden,da jeg føler som jeg gør-og brugt at det var Paulus ord. Men er ikke fået skriftsted,men om det var det med "ikke være for hurtige at lægge hænderne på nogen"så forstår jeg ikke..
Hvad siger I? Josefin

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#85189 - 05/07/2007 11:54 Re: Bøn-eksorcismebøn-forbedringer [Re: Josefin]
carl
Bruger

Reg.: 22/08/2003
Sted: Århus
Hej Josefin

Citat:
Jeg er stået i nogle problemer, fandt en engelsk hjemmeside der man kunne bede om "udfrielse" og hvordan man skulle bede(som privatperson,ikke bruge den katolske kirkes navn osv, men ellers sammme mønster),jeg tænkt en bøn er en bøn så..
Det gjort jeg og følt at noget lettede! At jeg havde det meeget bedre på alle fronter. som en byrde i mit bryst forsvandt,og det kriblede i min når det gjorde det.

Kommentar:
Nu er det ikke lige en webside, der er afgørende for at bede om udfrielse, ofte er det i forbindelse med erfarne personer, som ikke behøver at "lægge hænder på dig" men, som kan bede for dig i overenstemmelse med indholdet i Apostlenes Gerninger og Pauli Epistler til de nye menigheder.
Du skriver, at du føler dig lettet og det er godt, men du bør også søge fællesskab med andre kristne, der hvor du oplever glæde og fred og nogle, som kan hjælpe dig med at holde fast i det du har oplevet. Og hvor du kan få en unik undervisning i Guds ord!
\:\)
mvh
carl

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær