Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#84769 - 14/06/2007 20:12 Jesus er også kommet af troen.
splashdown
Bruger

Reg.: 29/06/2004
Sted: Vordingborg
Jeg mener ikke at begrebet og eller at gud er nogen som helst opfindelse på nogen måder men en realitet i kraft af det fysiske univers og livet. Men hvornår opstod det.
ja det kan være at men?

Svar gerne direkte.

Til toppen 
#84779 - 14/06/2007 23:48 Re: Jesus er også kommet af troen. [Re: splashdown]
museeye
Bruger

Reg.: 31/03/2006
Sted: Århus V
Mht. at svare direkte, mener du så at svare her, uden alle de der små retoriske dikkedarer, eller at skrive en meddelelse personligt til dig?

Hvad er det egentligt du spørger om?
- hvordan opstod Gud?
- hvordan opstod Jesus?
- hvorfor eksisterer der overhovedet noget?
- hvordan opstod begreberne om Gud og Jesus?
- og hvad mener du med, at "Jesus er også kommet af troen"?

Til toppen 
#84849 - 17/06/2007 16:21 Re: Jesus er også kommet af troen. [Re: splashdown]
Anonym
Anonym

jeg forstår ikke spørgsmålet..

Lars,...

Til toppen 
#85093 - 28/06/2007 00:21 Re: Jesus er også kommet af troen. [Re: splashdown]
Anonym
Anonym

Jeg tror helt klart, at Gud og Jesus altid har været der og altid vil være der. Men det er svært for os mennesker, at forstå, fordi vi bliver født på en bestemt dag. Lever en hvis årrække og dørefter dør på en bestemt dag. Derved har vi svært ved at forstå, at det forholder sig sådan. Vi er vant til der skal være en begyndelse og en slutning. Men sådan forholder det sig ikke med Gud og Jesus.
Bibelen taler igen og igen om evigheden. Hvis Gud og Jesus ikke havde levet altid, ville der heller ikke have været en evighed. Gud har lovet os et evig liv efter døden. Amen. Gud velsigne dig.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær