Som enhver der ved hvad jeg har skrevet om igennem årene, ved en sådan person også at sådan noget er jeg selv meget stor modstander mod, men det er da efter års tankegang omkring hvad jeg her har gjort, at jeg ved at det er op til mig at fortælle et hvert medmenneske, hvis jeg kendte ”Satans” udseende, hvad jeg kun tro du vil give mig ret i, for ville det ikke gøre mig selv til en sådan, ved at lade andre gå i den snare som du også ved findes i livet?
Nu har jeg ikke læst
Netiketten da jeg ville mene at jeg gør hvad jeg kan for at holde mig på et moralsk punkt og det er vist også første gang at dette er brugt mod mig, men ser mere på det sådan! Folk som sidder ved magten og som går i dække bag fine titler som vi som borge har tillid/tiltro til og da det nu engang er sådan, at Systemet på ingen måder tillader at vise at selve Systemet fejler og derfor vil gøre alt for at dække over handlinger, som vi høre dagligt, er det stadigvæk op til den enkelte borge selv at gøre opmærksom på sådanne ting! Systemet er som én person, endda en meget nærtagende person som benægter alt og derfor også begiver sig ud i mange handlinger som er moralsk/etisk og menneskeligt forkert, dette bliver alt sammen gjort i samfundets navn, ment at det afspejler borgene i samfundet og da jeg selv er en af disse, er det min ret at sige fra og gøre opmærksom på! Systemet som styrer samfundet, kan og skal på ingen måder være et System som føre folket baglyset i dets navn!
Og nej, strafferetsligt har jeg ikke gjort noget forkert, for jeg opfordre ikke til noget! Jeg har kun gjort det eneste jeg som medmenneske kan gøre og endda også hvad Systemet selv gør overfor personer/instanser som ikke vil følge Systemers vej, som er at udnytte folket! Dette er noget som jeg ved at folket også ved af, men som så mange andre står magtesløs overfor og ikke har tilladelse til at gøre noget imod, da loven er skrevet for at dække over deres handlinger! Det ikke så meget om jeg kan lide disse personer eller ej, det drejer sig om uhørte gerninger mod borge i samfundet og her er mit ord intet i sig selv, men det er stadigvæk ifølge loven min pligt at gøre opmærksom på sådanne begivenheder og jeg skal vel overholde lovet, hvis bare alle andre ville gøre det samme!
Det sidste du skriver forstår jeg godt og selvom det ikke er nogen hemmelighed at vi er forskellige af forståelse, så siger jeg da mange tak for dette

Som det sidste skal du vide, at disse navne er nøje udvalgt for der er op mod hundred og jeg har ikke kunne gøre andet, for jeg bliver stoppet i næsten alt jeg gør!
Skulle det være tilfældet, har du/I min tilladelse til at fjerne dette indlæg som jeg har svaret under ”Etik og Samfund”, der skulle da svares! Har jo svært ved at holde min mund