1/1-2002 Jeg levede et normalt dansk liv, som alle andre på min alder, men der var bare noget mere, jeg skulle flytte sammen med min kæreste denne dag. Vi havde ikke været sammen så længe men alligevel valgte vi at bo sammen, for at vi kunne være mere sammen. Men det gik dårligt, jeg var så ked af at han behandlede mig som han ville.. Han tænkte ikke på mine behov, og det gjorde mig ulykkelig. Så en dag i maj måned, flyttede han over til sin søster i en uge, fordi han ikke kunne holde vores forhold ud og ville lidt væk.. Jeg var SÅ langt nede, var bund ulykkelig, og kunne ikke se noget mening med det hele. Jeg troede på Gud og bad om at min kæreste måtte komme tilbage.. Det gjorde han så. Fedt nok Gud!!

Men.. det var jo ikke lykken, og det blev bare være og være, min hjerte blev mere og mere såret, og hele min sjæl var ulykkelig. og jeg kunne ikke komme ud af det, for jeg elskede ham. Så var jeg heldigvis så heldig at Gud brugte min veninde, og hun gav mig en masse pep-talk, omkring Guds kærlighed, at han elskede os, og ønskede at vi skulle være lykkelige, og at jeg var mere værd end alt det, min kæreste kunne tilbyde mig. På dette tidspunkt var jeg begyndt at komme i en frikirke i kbh og jeg mærkede også bare kraften i ordet: I JESU NAVN .. så jeg gik hjem og bad om at NU måtte dette forhold stoppe og Gud måtte stoppe det, i jesu navn, og at det selvfølgelig var Guds vilje som skulle ske, ikke min.. Men jeg var heller ikke i tvivl om at Gud havde andre planer for mig end ham gutten der.. nogle dage efter skete det så, han var 3 millimeter fra at slå mig i hovedet med en knytnæve, og det skræmte både ham og mig, så vi blev enige om at han skulle flytte.. egentlig var jeg følelsesmæssig på præsis samme sted som sidste gang da han flyttede fra mig. Men nu havde jeg givet Gud plads i mit liv, jeg havde påkaldt ham til at være min herre, og jeg ønskede at han skulle lede mig. SÅ denne gang var jeg SÅ glad. Jeg blev fyldt op med glæde den dag han flyttede ud. Mine familie og venner kunne ikke forstå noget, de kom hjem til mig for at trøste mig, men jeg VAR blevet trøstet. Gud havde helet mit hjerte på en dag, og genoprettet min sjæl. På bare en dag. Det var så ufatteligt, jeg følte mig fri for føste gang.

Så havde jeg tid til at tilbede Gud i min stue ligepludselig.. og gå i kirke uden min kæreste skulle høre om jeg nu var blevet kristen osv osv.. selve omvendelsen af mit hjerte skete på bare samme dag, men sindet og det gamle liv, tog noget tid, jeg skulle lige vende mig til at jeg ikke havde lyst til de samme ting mere, og at Der var noget som hed tjænester, det var ikke noget for mig i starten.. men Helligånden arbejdede i mig, og langsomt ønskede jeg bare at være jesus disciple mere og mere.

Så siden i sommers, er jeg blevet SÅ meget velsiget at det slet ikke kan beskrives.. Jeg fik et nyt sted at bo, så jeg kunne komme væk fra de gamle minder, Gud gav mig et nyt hjem blandt andre unge kristne, halleluja, det var lige det jeg allermest havde brug for, da jeg ikke havde nogle kristne venner, og det gamle sted gav mig dårlige minder, han satte mig i en vægstgruppe så jeg kunne få veninder og vokse i min tro, han gav mig nye interesser så jeg kom i tjeneste i kirke blandt teenagerne, jeg startede en bedegruppe sammen med 2 andre, hvor vi har bedt for vores ikke-frelste venner, hvor vi har fået SÅ mange bønnesvar, han opfyldte mit ønske om at komme til Hawaii da min veninde blev gift der, mellem jul og nytår, og ikke mindst førte han mig sammen med ham jeg skal leve resten af mit liv sammen med.

Uden JESUS; jeg kunne ikke forestille mig hvordan mit liv ville ha været uden jesus. Jeg er Så lykkelig, og priser ham for alt hvad han har gjort for mig.. tak Gud for alle dine mirakler og velsignelser og gaver i mit liv.

MariaMaria

vel er ordet om korset en dårskab for dem, der fortabes, men for os, der frelses, er det Guds kraft