0 registrerede () og
8
gæster online.
|
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg |
|
#8090 - 24/01/2003 11:56
Nærdød oplevelse
|
Bruger
Reg.: 24/01/2003
Sted: DK
|
Jeg havde for nogle år siden en meget underlig oplevelse. Jeg mistede herredømmet over min bil, og så så to store engle der spærrede hele kørebanen, derefter blev det hele sort, og bilen var havnet i vejkrøften på hovedet, da jeg så var på vej ud af bilen, kunne jeg pludselig se mig selv fra oven der kravlede ud af bagruden af min bil, og der var en stemme der spurgte om jeg ville med. Jeg svarede at det ikke var min tur, at jeg var for ung. Derefter var jeg så pludselig tilbage i den "reelle" verden. Er der én af jer der har en forklaring på, hvad der lige skete der ??? Hilsen Kellie
Hilsen Kellie
|
|
Til toppen
|
|
|
#8091 - 24/01/2003 13:43
Re: Nærdød oplevelse
[Re: Kellie]
|
Bruger
Reg.: 12/11/2002
Sted: frederiksberg
|
set ud fra mit livssyn; Dine Engleguider har reddet dig, men du fik en mulighed for selv at bestemme vejen, du har valgt at blive, idet har du også valgt at give livets gave videre til andre.... held og lykke
i Lyset. Dagnir Celtisk/Old-Kristen, Hvidtlys Healer, Kriger, Druide, Seer - Vogter af Dragelyset
|
|
Til toppen
|
|
|
#8092 - 24/01/2003 14:05
[Re: dagnir]
|
Bruger
|
Så er spørgsmålet bare, hvordan gir' man livets glæde vider til andre, hvis man støder ind i så megen modgang hele livet igennem ???
Jeg beder en del Gud, går i kirke, ber' bordbøn. Og det selv om jeg ikke er opvokset i et kristent hjem.
Alle dem jeg har elsket af hele mit hjerte (foruden min søn) har jeg mistet i døden, og ofte har jeg spurgt mig selv, hvorfor skal jeg straffes på den måde???? -og hvorfor lige mig???
.......tja hvordan gir' man livets glæde videre til een der ikke vil ta' imod Gud gave???
Hilsen Kellie
Hilsen Kellie
|
|
Til toppen
|
|
|
#8093 - 24/01/2003 15:21
|
Bruger
Reg.: 02/08/2002
Sted: Thisted - Thy
|
Hej Kellie
Ja, det er ganske forfærdeligt at miste nogen der står os nær. Og hvorfor mig? hvorfor skulle han eller hun dø? kan jeg godt genkende. Vi kan blive rasende på Gud når disse ting sker. Det kan han godt leve med. Hans kærlighed til os er ufattelig stor. Derfor er jeg ret sikker på een ting, og det er at Gud ikke ønsker at straffe dig - selvom det føles sådan. Han elsker dig, og ønsker at bruge dig. Hvis du er kristen ved du at der er andre kræfter, der vil stjæle, dræbe og ødelægge - det er således ikke Gud, der gør det - dog igen hvorfor Gud lader disse ting ske er en gåde.
Men vi ved at Gud formår at vende alt til det gode for dem som elsker ham.
Husk, at alt hvad der ikke slår dig ihjel gør dig stærkere!
Med venlig hilsen
Malli
†Hvor syndernes forladelse er, der er liv og salighed†
|
|
Til toppen
|
|
|
#8094 - 26/01/2003 15:20
|
GlobalModerator
Bruger
Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
|
Kære Kellie
Jeg kan ikke svare dig på hvad oplevelsen med englene kan betyde. Men som kristen er jeg overbevist om at verden er meget større end det vi kan forstå, måle og veje. Og hvad der er endnu vigtigere: Gud er livets skaber og opretholder og dermed den der afgør liv og død for os alle.
Under alle omstændigheder har Gud ladet dig fortsætte livet fordi han vil noget med dig. Du svarede at du ikke mente det var din tur. Gud så måske også at du ikke var klar..? Derfor tror jeg det bedste du kan lære af den oplevelse er at være klar til den dag der vitterlig er din tur.
Du skriver at du har oplevet at mange af dine kære er blevet taget fra dig. Måske taler Gud også igennem det?
venlig hilsen Asbjørn Asmussen (Netmissionær)
|
|
Til toppen
|
|
|
#8095 - 27/01/2003 09:43
[Re: asas]
|
Bruger
|
Ja jeg har været en del igennem i mit liv og er også god til at vende det hele til det positive. De oplevelser jeg har haft har gjort mig som person stærkere og vist mig, hvor meget det betyder at vise dem man holder af, hvor meget deres liv er een værd, samt har jeg lært at leve een dag ad gangen, og undgå for mange skænderier, for man ved aldrig hvornår det blir' ens tur til at drage bort. Og jeg ved at alt hvad der sker har en mening også de ondsindige. Uden det onde ved man jo ikke hvad der er godt. Hilsen Lone.
Hilsen Kellie
|
|
Til toppen
|
|
|
#8096 - 27/01/2003 10:50
[Re: malli]
|
Bruger
|
Især det sidste hvad du skriver, jeg citere :
Husk, at alt hvad der ikke slår dig ihjel gør dig stærkere!
kan jeg følge dig i. Jeg er blevet meget stærkere i min tro, er blevet bedre til at gi andre kærlighed, tryghed og omsorg, og ikke mindst også blevet bedre til at modtager andres kærlighed til mig.
Hilsen Kellie
Hilsen Kellie
|
|
Til toppen
|
|
|
#8097 - 27/01/2003 16:37
|
Bruger
Reg.: 12/11/2002
Sted: frederiksberg
|
og det var netop det jeg mente.!!!!
i Lyset. Dagnir Celtisk/Old-Kristen, Hvidtlys Healer, Kriger, Druide, Seer - Vogter af Dragelyset
|
|
Til toppen
|
|
|
|