Dette er entligt ikke ment som et nyt indlæg, men jeg kan ikke huske hvor dette emne dukkede op henne, eller hvor langt tid siden det er, men jeg mener at det kom op under en diskution om noget helt andet (det gør den slags tit) og blev nævnt i forbifarten.
Jeg kan heller ikke huske med hvem jeg snakkede med om dette, men da jeg lovede at finde denne oplysning frem, Vel. så er den her..............

Fra min Tro:
Ét liv - mange inkarnationer.
Hvert menneske har kun ét Liv - nemlig det evige.
Vi er udødelige gnister fra Guds ild, og vores rejse gennem tiden er ikke begrænset til en enkelt inkarnation.
Hvis Guds skaberplan er, at alle væsner skal nå til fuldendelsen og genforeningen med Gud, så er et enkelt liv ikke andet end ét enkelt kapitel i Livets store bog.
Ingen kan blive udlært i et enkelt liv, for hvadmed dem der aldrig har hørt om Gud eller Jesus, er de autimatisk født til den evige fortabelse, det ville ikke været i min Guds ånd, ej heller i den Tro på Jesus som den bamhjertige.
Hvis man tager Reinkanations Teorien med i billedet, giver det dog mere mening.
(og nu til det jeg ikke kunne finde dengang)
Fra den Kristne Bibel; Matt.17, 9 -12.
Hvori Jesus taler om profeten Elias, der var kommet igen som Johannes Døberen.
evt. her tale om en Genfødsel eller Reinkarnation.....................
Igen.! Dette er ikke for at splitte Biblen ad, kun for at vise at alle Trosretninger, i bund og grund har flere fællesnævnere end man først tror, og derfor godt kan tillade sig at stille spørgsmål til hinanden............. ikk'