Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#7967 - 14/01/2003 21:13 Familieproblem
Anonym
Anonym

Jeg skriver fordi jeg pludselig fandt et lille problem. Jeg er kristen, men ny, og resten af min familie er på en måde ikke kristne, de er døbt, men det er begrænset hvor meget de tror. PRoblemet består i at jeg har det sindssygt dårligt med at jeg bliver frelst men min familie gør ikke? Eller gør de? Det er sådan set det der er mit problem, håber i kan hjælpe.

Til toppen 
#7968 - 26/01/2003 23:37 Re: Familieproblem
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Kære ven

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål. Kun Gud kender hjerterne og kun han kan dømme os ret. Men Bibelen siger klart at de som ikke vil tro Gud og vender ham ryggen, dem må Gud lade gå fortabt. Det er derfor vi er kaldet til at fortælle mennesker om Jesus og om Guds frelsende kærlighed - fordi kun gennem troen på ham er vi lovet frelse.

Jeg kan ikke svare dig bedre end Leif Andersen gør på dette spørgsmål:

Jeg er personlig kristen, men det er mine forældre ikke. Når de engang går bort herfra, hvad sker der så med dem? Får jeg dem at se i Himlen? Jeg synes bare, at det er en frygtelig tanke, hvis jeg ikke får mine forældre at se, når jeg engang kommer i Himmelen, hvis du forstår? Se svaret her: Får jeg min ikke-kristne forældre at se i himlen?

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær