Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#7940 - 14/01/2003 08:41 Tak og Farvel!
HanneV
Bruger

Reg.: 22/11/2002
Sted: Nykøbing Sj. Danmark
Kære Jesusnet,
Jeg har nu været med et stykke tid, og jeg bliver mere og mere ked af at være begyndt her, der er for meget der afleder, og jeg tror at for mit vedkommende vil jeg have bedre af at stoppe, så det gør jeg.
Det er en pine at se nogle af indlægene, som efter min mening er helt forfejlede, så jeg logger UD nu og ved ikke om jeg prøver igen, når jeg er kommet mig lidt overalt det LYS.
Mkh,
Hanne

Nåden være med os alle ! Hanne

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#7941 - 14/01/2003 12:27 Re: Tak og Farvel! [Re: HanneV]
steincke
Bruger

Reg.: 10/05/2002
Sted: Kalundborg
Kære Hanne

Hvis du nu lige ser efter om der er svar her, så vil jeg gerne sige, at det er trist du holder med at være her, men samtidig er det også en rigtig sund ting at gøre, hvis indlæggene her inde gør en dårlig tilpas.

Jeg glæder mig dig til et tidspunkt hvor vi skal ses igen søster i Jesus Kristus, men indtil da, vil det være godt om du vil bede for denne hjemmeside, for at vi andre må blive formet efter Guds behag og være et redskab til at fortælle de gode nyheder.

K.h.
Kim

CIA - Christian In Action coz Jesus loves u

Til toppen 
#7942 - 14/01/2003 16:59 Re: Tak og Farvel! [Re: HanneV]
dagnir
Bruger

Reg.: 12/11/2002
Sted: frederiksberg
Farvel kære HanneV.
Jeg vil komme til at savne dine indlæg og dine smukke ord, de kom fra dit hjerte og jeg håber du finde hvad du mangler og savner......

må Gud og Jesus i den form du tro på dem, følge dig hvor du går.

i Lyset. Dagnir
Celtisk/Old-Kristen, Hvidtlys Healer, Kriger, Druide, Seer - Vogter af Dragelyset

Til toppen 
#7943 - 14/01/2003 19:26 Re: Tak og Farvel! [Re: steincke]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Kære Hanne,

Hemed min varme tilslutning. Ja, lad os bede for hinanden, at Jesus vil forme vores hjerter og vores hoveder efter sin vilje, så at vi kan vokse i kærlighed til Ham og til hinanden.

Jeg ønsker dig alt godt fra Gud og håber at du en gang får lyst til at tage kontakt med os igen her på JesusNet.

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#7944 - 14/01/2003 21:02 Re: Tak og Farvel! [Re: HanneV]
serner
Bruger

Reg.: 07/08/2002
Sted: Kolding
Gud velsigne dig helt vildt Hanne!!
det er altid så fantastisk for mig når jeg møder folk som er så meget længere i livet end jeg og stadig brænder for Ham!!! en ting er at jeg kan sige at jeg vil leve mit liv for Jesus en anden ting er når man har levet sit liv for Ham!!!
Tak for din tid her!

Guds fred,
-serner

at kende Ham og gøre Ham kendt......

Til toppen 
#7945 - 14/01/2003 23:23 Re: Tak og Farvel! [Re: HanneV]
Machine_A
Bruger

Reg.: 15/10/2001
Sted: Silkeborg
Hej Hanne.

Det er jeg ked af at høre, for jeg syntes du bragte nogle interessante vinkler ind i mange forskellige ting der gjorde, at man fik lejlighed til at overveje sine egne holdninger.

Jeg kan ikke helt greje din begrundelse for at stoppe, da de sidste to linier virker både positive og negative. Men jeg vil da kunne skrive under på, at for kristentroen kan man finde begge dele herinde i sammenhold med sin egen tro. Desværre hører jeg nok til dem, der godt kan finde på at bore lidt i andres overbevisninger. I den forbindelse håber jeg ikke jeg er kommet med nogle alt for trælse ting. Jeg er dog selv ganske forundret over andre indlæg der anfægter mig en del (det er naturligvis ikke nogen trøst).

Så som en, der til tider føler sig som "en bad guy" (eller mad rabbit, som der var en der skrev, he he) vil jeg da ønske dig alt godt. Jeg håber du får mulighed for fordybning i troen - noget, jeg ville ønske jeg ville tage mig tid til.

Husk også vigtigheden i din tro overfor os andre. Det er jo de lidt "gammeldaws" vi andre kan lære noget af (det var altså ikke negativt ment på nogen måde, min farmors søster f.eks. (den eneste indremissionske i min familie udover mig selv) er mit store forbillede, da hun hviler i troen på en måde, man kun kan ønske man selv engang kommer til).

Undskyld ulejligheden

Til toppen 
#7946 - 19/01/2003 20:32 Re: Tak og Farvel! [Re: HanneV]
Charlotte
Bruger

Reg.: 16/10/2002
Sted: Hvide Sande/Danmark
Kære Hanne!

Jeg er virkelig ked af at høre at du ikke vil være med på Jesusnet mere!
Jeg er ikke så gammel endnu, og er derfor ikke så erfaren i min tro!
Dine indlæg har virkelig hjulpet mig meget til at forstå mange ting meget bedre!
Derfor håber jeg at du ændre mening, for jeg vil gerne lære mere!

Guds fred og glæde til dig!

Kærlig hilsen Charlotte!

"For du er dyrebar i mine øjne, højt agtet, og jeg elsker dig." Esajas 43.4

Til toppen 
#7947 - 20/01/2003 09:12 Re: Tak og Farvel! [Re: Charlotte]
HanneV
Bruger

Reg.: 22/11/2002
Sted: Nykøbing Sj. Danmark
Kære Charlotte og Venner,
Efter så mange tilkendegivelser, vil jeg kigge ind af og til, og se om der er noget jeg kan hjælpe med.
Mkh,
Hanne.

Nåden være med os alle ! Hanne

Til toppen 
#7948 - 20/01/2003 11:54 Re: Tak og Goddag [Re: HanneV]
Esmaralda
Bruger

Reg.: 17/10/2002
Sted: Sønderjylland - Bylderup Bov

Venlig hilsen Ester Han friede os ud af mørkets magt og flyttede os over i sin elskede søns rige

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær