Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#79334 - 15/01/2007 20:14 11. september 2001 var et inside job.
Anonym
Anonym

Begivenhederne den 11. september 2001 er blevet brugt som påskud til et par krige, samt til at legitimere diverse indskrænkninger i den personlige frihed - i USA, såvel som herhjemme. Det er nærmest blasfemisk, at stille spørgsmål ved den officielle udlægning af 9/11 og man bliver hurtigt stemplet som ”sindsyg konspirationsteoretiker”. Men dette er ikke desto mindre hvad en kristen amerikansk teolog og forfatter har gjort: stillet spørgsmål ved den officielle myte.

Den 14. september 2006 var Griffin i København, hvor han hold foredraget: "11. september - Skal sandheden afsløres eller skjules?". Fordraget, med danske undertekster kan ses her:
Agenda911

Hvorfor skulle vi i grunden tro på de selv samme politikere som beviseligt lyver om Iraks masseødelæggelsesvåben og indfører ”demokrati” med kampvogne og tortur?.

En anbefalelsesværdig dokumentar er "9/11 Mysteries", som kan ses her: 9/11 Mysteries
...med danske undertekster.

Det er bestemt IKKE en kristen administration som styrer USA!

Til toppen 
#79335 - 15/01/2007 20:40 Re: 11. september 2001 var et inside job.
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Hej Gammelpot..

Om det er en kristen administration eller ej, der styrer USA, skal jeg lade være usagt.. Spørger du muslimerne, vil de fleste mene at det er den "jødiske lobby", der har kontrollen over USA.. Men sådan er det jo med konspirationsteorier.. Formodninger er bedre end fakta..

Anyway.. Udover at samtlige argumenter konspirationstilhængerne kommer med, er tilbagevist, så er undrer jeg mig over, at så mange af konspirationstilhængerne rent faktisk ser bort fra, at al-Qaida selv har tilstået at de står bag.. Ja, de bliver faktisk møgsure over, at nogen prøver at tage æren fra dem..

Men det er jo som med så meget andet.. Er man overbevidst om noget, kan det være svært at skifte holdning uanset hvor meget fakta man står overfor..

Mvh

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#79336 - 15/01/2007 20:48 Re: 11. september 2001 var et inside job.
Anonym
Anonym

Er det bare mig eller er det den fjerde eller femte tråd indenfor temmelig kort tid som tager dette emne op?

Intet nyt under solen Gammelpot, sorry

Til toppen 
#79337 - 15/01/2007 21:16 Re: 11. september 2001 var et inside job. [Re: ]
Anonym
Anonym

Citat:
Er det bare mig eller er det den fjerde eller femte tråd indenfor temmelig kort tid som tager dette emne op?

Intet nyt under solen Gammelpot, sorry

Måske fordi det er overordentlig vigtigt, at løgnen bliver eksponeret - det lader jo til at folk blot labber det officielle sludder i sig - uden at stille spørgsmål.

911 Mysteries er en overordentlig vigtig film - se den og prøv om i kan "debunke" den...

Til toppen 
#79338 - 15/01/2007 21:30 Re: 11. september 2001 var et inside job.
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Citat:
Måske fordi det er overordentlig vigtigt, at løgnen bliver eksponeret - det lader jo til at folk blot labber det officielle sludder i sig - uden at stille spørgsmål.

Istedet for at komme med alle fordommende, kunne du eventuelt kigge de gamle tråde igennem og komme med eventuelle indsigelser, hvor du føler at folk mangler noget..
Det vil ihvertfald være klædeligt istedet for at komme med ovenstående citerede udtalelser og forvente at vi alle, endnu engang, skal skrive det samme igen..

Mvh

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#79339 - 15/01/2007 23:10 Re: 11. september 2001 var et inside job. [Re: Kefas Ben-Adam]
Anonym
Anonym

kan ikke lade være med at fremhæve en passus i Adamsens (Ben-Adam = Adamsen ) indlæg:
Citat:
Udover at samtlige argumenter konspirationstilhængerne kommer med, er tilbagevist, så er undrer jeg mig over, at så mange af konspirationstilhængerne rent faktisk ser bort fra, at al-Qaida selv har tilstået at de står bag..

Hvad siger konspirationstilhængerne til det?

Til toppen 
#79340 - 16/01/2007 11:23 Re: 11. september 2001 var et inside job. [Re: ]
Machine_A
Bruger

Reg.: 15/10/2001
Sted: Silkeborg
Citat:
kan ikke lade være med at fremhæve en passus i Adamsens (Ben-Adam = Adamsen ) indlæg:
Citat:
Udover at samtlige argumenter konspirationstilhængerne kommer med, er tilbagevist, så er undrer jeg mig over, at så mange af konspirationstilhængerne rent faktisk ser bort fra, at al-Qaida selv har tilstået at de står bag..

Hvad siger konspirationstilhængerne til det?

Ikke at jeg som sådan vil ind i denne debat (men det kommer je så alligevel):

At al-Qaida har tilstået siger ikke noget om, at det er dem. Ved nogle terrorangreb er der mange grupper der tilstår (specielt før 9/11) og ved andre er der ingen. Hvis jeg ledede en terrorgruppe og skulle vise mine medlemmer, at jeg var en stor kanon der kunne ramme alt hvorsomhelst, ville jeg også tage skylden for 9/11.

Desuden finder jeg ikke, at alle 9/11 konspirationsteoriens punkter er tilbagevist? Nogle punkter i den teori er meget svage - nogle direkte latterlige - men der er stadig nogle, jeg ikke finder er modbevist endnu.

Undskyld ulejligheden

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær