Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#78966 - 11/01/2007 13:35 Hvorfor bliver man medlem af Indre Mission Ungdom
Anonym
Anonym

Hvad er hovedårsagen til nogle vælger at blive medlem af IMU?
VI er en gruppe der har til opgave at undersøge IMU, og vi har ikke kunne finde ud af hvorfor man vælger at blive medlem af IMU.

Selv er jeg konfirmeret, og tror på der er noget mere der ude!

MVH. EN anonym gruppe

Til toppen 
#78967 - 25/01/2007 09:56 Re: Hvorfor bliver man medlem af Indre Mission Ungdom
Benna
Moderator
Bruger

Reg.: 12/11/2002
Tak for jeres spørgsmål, som godt nok falder lidt udenfor denne brevkasses formål. Brevkassen ”Ondt i troen” er en mulighed for at stille personlige trosspørgsmål – når troen gør ondt, forvirrer eller giver bekymringer.

Derfor bliver det et kort svar her fra – men med et link til, hvor I kan få mere information.

Indre Missions Unge er et tilbud for unge mennesker om et fællesskab, hvor man kan dele sin kristne tro med andre, og modtage undervisning og forkyndelse. De der knytter sig til et lokalt IMU-fællesskab, oplever vel, at det er et meningsfuldt fællesskab at være en del af, og at det styrker dem i deres tro og kristenliv. Det vil være mit svar på det.

Men hvis I vil høre mere om Indre Missions Unge, og evt. vil i kontakt med nogle i jeres område, som I kan stille spørgsmål til, så vil jeg opfordre jer til at tage kontakt til Indre Missions Ungdoms sekretariat. De vil også kunne uddybe IMUs formål, aktiviteter og tilslutning.
Her finder du kontakt imu.dk

med venlig hilsen
Benna A. Hørlück

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær