Hej.Jeg er ikke sikker på at denne post høre til i denne kategori
men så kan i jo flytte den eller smide den i papirkurven.

Jeg har skrevet en del om NWO (New World Order)osv osv og forsøgt at om muligt at bevise disse påstande hvilket jeg bliver ved med bare rolig ! Om Gud vil.

Men en ting har manglet hidtil og det er hvordan ser de kristene Jøder messianske troende om i vil og ja de findes der er ikke mange men de er der husk på hvad vi tit glemmer de var de første der tog imod Jesus/Yahsuah navnet er vigtigt men Gud kigger på hjerter.

Så her er et link til en Kristen Jødes (Om i vil) hjemmeside og hvis der er nogen der ikke behøver at få et los i ..... omkring tidens alvor så er det dem og det trøster mig tros alt lidt og jeg tænkte at det måske kunne gøre det samme for andre.Ud over det så giver det en insider viden i faktiske forhold i Israel som ikke kommer ud af kukkassen ellers.

Deres kald fra Gud er simpelt og ja skræmmende det går i al sin simpelhed ud på at skabe flugt ruter hjem til Israel når NWO showet går løs for alvor og nar ikke jer selv det gør det snart.Flyvning er ikke en mulighed på det tidspunkt.Måske nogen får lyst til at hjælpe dem økonomisk eller med hvad Herren nu bydder dig at gøre.

I er deres svorende fjende sammen med Jøderne så tro ikke at i får bedre behandling når tiden er nået der til.Nå men læs hvad de har på hjertet linket går til home på hjemmesiden læs
hans artikler som i har lyst eller lad være.

http://www.thegoldenreport.com/

Venlig hilsen Peter.