2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg |
|
#83630 - 25/04/2007 16:18
Re: Evangelisterne - Hvornår levede de??
[Re: Jumbo]
|
Bruger
Reg.: 11/10/2001
Sted: København S
|
Hej Andreas Eskild Jumbo Falck!
Dette er sandsynligvis det sidste indlæg adresseret direkte til dig, ( eller jer ), som du modtager fra min side; da jeg ikke ser noget formål i yderligere deltagelse i dine masokistiske og eksibitionistiske udskejelser.
mvh Tom S R Klausen
" To You I am an atheist " " To God I am the loyal opposition " Woody Allen
|
|
Til toppen
|
|
|
#83632 - 25/04/2007 16:42
[Re: LarsBj]
|
Bruger
Reg.: 30/06/2006
Sted: Århus
|
... da du ANGIVELIGT er ny i debatten! Insinuerer du noget? Eller er det bare mig? /B Mit indlæg skal alene forstås som en opfordring til at melde sig på banen med lidt baggrund. Det er en god vane, der tidligere var mere almindelig her, og som kan medvirke til en renere debat. Desværre ses jo på alle debatfora disse "hit&run indlæg", hvor man som fast debattør bagefter kan ærgre sig over at have brugt kræfter på een, der ikke for alvor ville deltage. Og i en lidt ophedet debat som denne, er der vel mindst af alt brug for unødig forplumring? mvh LarsBj mvh LarsBj Oki - helt fair! Lad os undgå forplumring - og få lidt afklaring. Det ville egentlig ikke være helt skidt endda. Men jeg kan nu se, at Tom mener, at Andreas deltager i denne debat under forskellige nicks. Det håber jeg virkelig ikke er tilfældet, omend det unægtelig ser sådan ud. Det ville altså være dårlig stil at oprette en "ny" bruger for at støtte sig selv i en debat. God dag Mvh Brian
|
|
Til toppen
|
|
|
#83633 - 25/04/2007 17:05
[Re: Nissen]
|
Bruger
|
Hej Brian! Men jeg kan nu se, at Tom mener, at Andreas deltager i denne debat under forskellige nicks. Det håber jeg virkelig ikke er tilfældet, omend det unægtelig ser sådan ud. Tjah, hvad kan jeg sige andet end at hvis den vralter som en and, og den rapper som en and, så er det vel rimeligt at antage at det eer en and. Men når jeg mener at kunne tillade mig at melde så skråsikkert ud, er det fordi at den kære Andreas i sin debativer tidligere har udført det stunt at optræde som Eskild; denne gang har han så udvidet persongalleriet med introduktionen af Jumbo. Jeg finder det dobbelt beklageligt, da jeg netop altid har respekteret Andreas for hans vilje til at lægge navn til sine synspunkter. mvh Tom S R Klausen
|
|
Til toppen
|
|
|
#83634 - 25/04/2007 17:21
[Re: LarsBj]
|
Bruger
|
Hej Lars! Jeg takker ydmygt for rosn, :o, og glæder mig over at jeg i det har kunnet bidrage til at tynde ud i forvirringslisten.  Kaj og Grønttorvet er nok en tand for off topic for denne tråd; men højsæsonen på Torvet er lige startet, så jo man bliver slidt; men det går over.  mvh Tom S R Klausen
|
|
Til toppen
|
|
|
#83635 - 25/04/2007 17:41
[Re: tsrk55]
|
Bruger
Reg.: 30/06/2006
Sted: Århus
|
Hej Tom, Jeg finder det dobbelt beklageligt, da jeg netop altid har respekteret Andreas for hans vilje til at lægge navn til sine synspunkter.
mvh Tom S R Klausen
Sådan opfatter jeg også Andreas. HVIS det er tilfældet, at Andreas har flere nicks, så er det efter min mening helt unødvendigt - og et brud på god debatstil. Måske kunne vi få Nardus til at opklare, om det er den samme IP-adresse - og så evt. tage stilling til, om det skal være iorden at optræde under forskellige pseudonymer i en debat. Mvh /B
|
|
Til toppen
|
|
|
#83641 - 25/04/2007 18:39
[Re: Jumbo]
|
Bruger
Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
|
Og i en lidt ophedet debat som denne, er der vel mindst af alt brug for unødig forplumring? Hvori består forplumringen ved at stille nogle afklarende spørgsmål om fagligheden ved de kilder der påberåbes? Forplumringen, jeg hentyder til, består deri, at man har meget sværere ved at debattere med en, man ikke helt ved, hvem er, end en der har meldt klart ud. Nu kan jeg se, at du gennem debatten her vil søge at blive klogere. En ædel ambition, der kun kan støttes for lidt! Hvis du imellem studierne skulle trænge til lidt underholdning, kan jeg varmt anbefale CD'en "Hvad snakker du om?" med Anders Matthesen. Her er bl.a. en ustyrligt morsom sketch, der hedder: Robinsonekspeditionen: "Tænk hvis der kun var een deltager - med schizofreni". Problemet er, at han kommer til at stemme sig selv hjem, og har problemer med sin kæreste (ham selv), når de skal "snave" (pardon my French). mvh LarsBj
*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.* Isaac Newton
|
|
Til toppen
|
|
|
#83642 - 25/04/2007 18:46
[Re: tsrk55]
|
Bruger
Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
|
Hej Lars!
Jeg takker ydmygt for rosn, :o, og glæder mig over at jeg i det har kunnet bidrage til at tynde ud i forvirringslisten. Jo da. Ingen holdningsforståelses- eller identitetsproblemer her! mvh LarsBj
*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.* Isaac Newton
|
|
Til toppen
|
|
|
|