den der vederkvæger andre, bliver selv vederkvæget.
jeg har oplevet igen og igen at når jeg giver til andre hvad jeg selv har brug for, så bliver jeg opbygget og hjulpet.
efter jeg har fundet ud af det, så ønsker jeg konsekvent at hjælpe andre med de ting jeg selv har brug for, og på den måde får jeg også det jeg har brug for, omend det ofte sker på den måde at jeg får det i sidste øjeblik.
Det er en vidunderlig måde at opleve Guds omsorg på, at han er aktiv med at hjælpe en videre.
så lav en hjemmeside, blog, eller hvad du vil, og begynd at skrive artikler til andres gavn, det gavner nemlig dig selv.
Vi kan lære af Jesu ord til Peter der sagde, "kom". Peter adlyd og fandt ud af at det kunne bære, det var først da han så på omstændighederne at han gik i.
omstændighederne i vores situation kan måske være at vi har ventet længe, skuffelser, men kan Jesus få lov til at rette vores blik på ham, så kan vi opleve det liv jeg her har skrevet om
Når man vil give til andre hvad man selv har brug for, så gør Gud mere end hvis man bare sidder stille og venter. Desuden er det også en god måde at komme ind i Ordet, og det er jo det det drejer sig om
KH
Ole