Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#78264 - 03/01/2007 06:38 2007
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Hej.Jeg har fået et inlæg smidt i parpirkurven for at skrive hvad Jesus kaldte nogle af dem der ikke kunne lide hvad han gjore af godt for folket.Så dette inlæg ryger sikkert samme vej.
Så hårde ord i bibelen er altså imod JESUSNET's NETLOV i guess...............

Nå pyt Godt nytår og må herren hjælpe jer med jeres tunge øjnlåg.Jeg har fået et personligt mail af en person der græder over mine indlæg.Personen har været så flink at sørge for at man ikke kan skrive tilbage tænker i hvad jeg tænker !!!

2006 var et skidt år for verdens beborere på mange områder.
2007 bliver et godt år hvor fjendens planer vil gå i stampe for en tid og mange vil omvende sig til troen på Jesus som Guds søn.

Jeg er klar over at en del tror at jeg kaster om mig med beskyldninger som jeg har fundet på mystiske hjemmesider.Så i behøver ikke fortælle mig hvad jeg allerede ved privat.Hvad i ikke ved er at jeg aldrig giver op og de ting jeg har delt med jer er ikke noget jeg selv har fundet på tværtimod vil jeg sige jeg var en noget lykkeligere ung mand for bare 2 år siden.Men jeg vil ikke bytte det jeg ved nu væk med min gamle dejlige uvidenhed.

Jeg vil også lige sige det her jeg tror ikke der er mange her der tvivler på hvem jeg tror på og holder med Jesus Kristus Guds søn er min herre selv mine mest ivirige modstandere er vist ikke i tvivl det kunne få mig til at stille dette spørgsmål.
HVEM TROR I ER MIN LÆRE HVEM TROR I HAR ÅBNET MINE ØJNE HVEM TROR I DER LEDER MIG TIL AT GIDE OVERHOVEDT AT SKRIVE HER.

Grunden til at jeg skriver om disse tunge onde ting der sker under næsen på jer er fordi at de sande troende har ret til at vide hvilken tid de lever i.Fred fred og ingen fare skal de sige mens krigslarm og natur katastrofer hagler ned over dem og de skal leve som i Noa's dage når det sker skal i vide at jeg kommer igen med venlig hilsen Jesus !!!

Det var sådan Jesus svarede sine venner da de spurgte ham om hvornår han kom igen tag jer lige og kig jer omkring og fortæl mig så ind i mine blå øjne at det ikke lyder som noget der allerede er sket.Omvend jer fra jeres bekvemligheds religion og følg Jesus det er alvor det her.

Når i skal se nyheder i aften så råder jeg jer til at lade være og se det her nyheds program i stedet for og lad være med at slukke fordi i ikke kan lide det i ser for det er sandheden og i har mere brug for den end i tror.

Det er desvære på engelsk ingen tekster hvis lyden er meget lav kan i skrue op for den nede i højre hjørne på en lille volume slider

http://video.google.com/videoplay?docid=786048453686176230

Guds fred og et godt år til jer alle hilsen Peter.

Til toppen 
#78265 - 03/01/2007 08:39 Re: 2007 [Re: Maxtor]
Maxtor
Bruger

Hvis du har set den første film så får du bare sandheden om verdens tilstand men ikke en dybere forståelse af naturen af denne sidste sataniske krampetrækning før herren kommer og opretter sand retfærdighed.

Så næste søndag når du ikke lige gidder at gå i kirke så er her en Guds tjenste du kan se ganske gratis og uden at bevæge dig en ting er at forstå dybden af hvad der sker i verden men man mangler et dybere kristent grundlag.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7472916155118781394&q=13+bloodlines+of+illuminati

Mvh Peter.

Til toppen 
#78266 - 09/01/2007 22:03 Re: 2007 [Re: Maxtor]
effusé
Bruger

Reg.: 09/02/2006
sødt og nuttet. men hvis alt det onde foregår, hvad venter jesus på?

Til toppen 
#78267 - 10/01/2007 03:09 Re: 2007 [Re: effusé]
Maxtor
Bruger

Han venter på DIG.

Hvad mon bibelen mener når den beskriver at tiden kan fremskyndes? Min ydmyge mening om det er at der er så mange fisk der vil i nettet når tallet er fuldt vil den sidst basun lyde ikke før og ikke senere.

Dette ligger et stort ansvar på fiskerene hvis der er nogen der forstår hvad jeg mener.

Mvh Peter.

Til toppen 
#78268 - 10/01/2007 08:28 Re: 2007 [Re: effusé]
effusé
Bruger

Reg.: 09/02/2006
Jeg er jo kristen hvad er der så at vente på?
forstår godt hvad du mener med at basunen først vil lyde når nettet er fuldt, men har gud ikke skabt et paradis hvor alle kan komme ind? vil den sætning ikke være et paradoks, dermed ment at alle kan komme i himlen og alle kan få tilgivelse bare de angre? hvad med dem der angre efter basunen har lydt, hvem dem der kommer til at omvende sig, ikke fordi de er bange for rædslerne omkring sig men fordi at de indser hvor skidt de har opført sig og derved angre? vil gud i sin evige tilgivelse ikke lad dem slippe ind?

Til toppen 
#78269 - 10/01/2007 17:24 Re: 2007 [Re: Maxtor]
museeye
Bruger

Reg.: 31/03/2006
Sted: Århus V
Hvem mener du, fiskerne er?

Til toppen 
#78270 - 11/01/2007 07:03 Re: 2007 [Re: museeye]
Child-of-God
Bruger

Reg.: 07/07/2006
Sted: -
Hej Museeye.

Mon ikke det skulle være dig og mig som kristne medmennesker? Vi skal være menneskefiskere akkurat som Simon Peter (eller hvad han nu hedder)

† Child-of-God †

Luk. 24,5 "Hvorfor leder I efter den levende blandt de døde?"

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær