Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Side 2 af 2: < 1 2
Muligheder
Gå til
#77024 - 29/12/2006 16:02 Trådlukning i sigte! [Re: Vandrer]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Nu siger tælleren 99 indlæg!

Jeg finder syskrinet frem og hefter ende i morgen, så skynd jer til tastaturet,
hvis I har mere på hjerte om Fader- og Ungdomshuset!

kristina ordstyrer

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#77025 - 29/12/2006 18:42 Re: Trådlukning i sigte! [Re: kristina]
Anonym
Anonym

Om vi så havde 1000 tråde ville det ikke være nok...

Til toppen 
#77026 - 30/12/2006 04:18 Det er nemt at råbe op om loven [Re: carl]
Anonym
Anonym

Carl!

Du må være enig med hvem du vil, og når du vil,...

Allerede at du bruger termer om de unge fra ungdomshuset er vel egentlig tegn nok på at du går ind til debatten lidt forudindtaget, hvis konstateringen er at de bare er uvorne, skrid,...

Jeg synes det er en unuanceret tolkning af konflikten, og simplificering af indholdet.. Emnet deler lejre,..

Jeg finder bemærkning om Hells Angels forkastelig og ligegyldig, da vi her snakker om teenagers og unge mennesker som netop føler sig trådt på og som forsvarer hvad det mener er deres, det betyder ikke at det så er deres, men alligevel giver det noget at tænke over...

Nej det løser ikke ret meget at kaste med sten på ordensmagten, men det løser heller ikke noget at sende kampklædte politifolk indimod byens unge (og alle mulige unge fra andre lande)

Bliver huset ryddet, så har vi de næste mange år med hærværk og mere ballade, pga af et sølle hus..

I mine øjne har kommunen og faderhuset opført sig ligeså barnligt og forkert som de unge.. Dog at de unge ikke har noget alternativ, det havde de andre parter!

Det er nemt at hive lovgivningen op, og råbe om demokrati,...
Men hvis man kan gradbøje loven i et tilfælde, kan det også gøres her!
Og nu har vandrer, som jeg selv også sagde, dokumenteret at de unge faktisk bød på huset,.. så smagsdommeri har der altså været,... lyder det som demokrati og retfærd?

Hvad jeg er Evangelist for?
Jamen hvis du synes det er så svært at regne ud giver jeg da gerne en forklaring til det,... Nu er et Nick på en debat hjemmeside jo en meget lille ting, men det ligger sig mest i at jeg "står" for "evangelisere" for Evangelierne som de er, altså historisk kristisk og teologisk,... læs evt. min profil.
Men hvad har det med denne sag at gøre, Jeg taler om sympati for de unge, og alternativer så volden bliver unødvendig,..

Det er nemt at sige, ud med de unge.. end of story,... men der ender det jo bare ikke, og den som tror det er har en ret utopisk forstilling...

Hvad blev der af Jesu ord,.. hvis nogen tager din kappe, så giv ham kjortelen med!

Jeg forbliver din trofaste
Lars, stud.theol

Til toppen 
#77027 - 30/12/2006 04:18 Re: Faderhusets forsøg på at overtage Ungdomshuset [Re: Nikolaj]
Anonym
Anonym

- enjoy -

Til toppen 
#77028 - 30/12/2006 17:28 Trådlukning [Re: Vandrer]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Så er det lukketid for denne tråd - - men velkommen til at fortsætte i nye, friske tråde!

ordstyreren ..

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
Side 2 af 2: < 1 2

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær