Kære venner på JesusNet.dk :
Nu kommer her en lille hilsen fra mig, Tau.
Det går bare rigtig godt for tiden. Gud er stor.
Jeg er begyndt at meditere, og det giver så stor plads til Gud i mit liv.
Jeg er begyndt på AOF kursus tirsdage og torsdage to timer pr. dag, og så går jeg til madlavning på et værested om fredagen i tre timer.
Det er lige, hvad jeg kan klare med mine sparsomme kræfter.
Og så er jeg jo herinde nogle gange hver dag. Kan rigtig godt lide at debattere med Jer og læse Jeres indlæg.
Dagene flyver, og jeg synes hele tiden, at det er fredag, hvor min mand endelig har weekend, og søndag hvor vi tager i den lokale folkekirke.
Og så forleden fik jeg mail fra min egen katolske præst, at det er helt fint, at jeg kommer i kirke i folkekirken.
Ja, han bifaldt det ligefrem, og han sagde, at det vigtigste er, at jeg kommer i en kirke, og så er det mindre vigtigt, hvilken kirkelig sammenhæng og tradition, jeg kommer i.
Sålænge jeg respekterer mig selv og den tradition, som jeg kommer i kirke i.
Det går altså bare så godt for tiden, og jeg føler endelig, at jeg kan se lys forude, ja, jeg går faktisk i lyset netop nu.
Livet er igen blevet en glæde, og jeg glæder mig meget over glæder og muligheder og oplevelser.
Og så har jeg jo den dejligste mand ved min side. Min elskede Stig, som er fantastisk til at hjælpe og støtte og opmuntre mig. Vi passer så godt sammen. Jeg hjælper også ham, bl.a. ved at tage mig af alle de huslige opgaver, som jeg magter, og ved hele tiden og hver eneste dag at sige, vise og lade ham vide, hvor højt jeg elsker ham. Tror han har det som blommen i et æg..hihi.

Tænk at vi fandt hinanden, det er en af Guds helt store gaver.
Vi mødtes for 6 år siden, ingen af os var troende, men nu her efter 6 års samliv og 3 års ægteskab, så er vi begge troende, og vi har ingen problemer med, at han er luthersk, og jeg er katolsk. Det er fantastisk dejligt.
Pas på Jer selv allesammen.
Fred og alt godt,
Tau.