Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#74035 - 28/10/2006 19:50 pokerspil på internet
ølund
Bruger

Reg.: 28/10/2006
Her på JesusNet er der blevet svaret på et spørgsmål om, hvorvidt det er synd at spille poker (med penge).
Jeg har i hvert fald fortrudt mit forbrug af penge på tipning i tidens løb.

På internet kan man spille poker uden penge. Det ser ud til at være et spændende spil, som de unge går op i. Jeg har kigget lidt med. Det er virkeligt gratis. Der er tale om fiktive penge, såvidt jeg forstår det. Men hvis man er dygtig nok, kan man ganske gratis få lov til at deltage i det "rigtige" pokerspil og evt. vinde penge.

Hvad er dette pokerspil egentligt for noget?
Forsøger de, som lægger dette spil ud på internet, at lokke gratisspillerne ind i et pengespil?

Tak, om nogen vil komme med en kommentar om dette.
Med venlig hilsen

Til toppen 
#74036 - 28/10/2006 21:03 Re: pokerspil på internet [Re: ølund]
Grev Lindgren
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 26/02/2003
Sted: Aalborg
Der forefindes en lang række online pokerspil, hvor man spiller om fiktive penge, blandt andet spil.tv2.dk udbyder en sådan service, og ganske i stil med de resterende spil på tv2 er det 100% et spil om fiktive likvider, og derfor kan jeg ikke betragte det som andet end god hyggelig underholdning, ganske som nogen spiller ludo.

mvh.
Jesper
(Tidligere ansat i Dansk Tipstjeneste)

- When your Karma's gone, my Dogma still stands -

Til toppen 
#74037 - 28/10/2006 23:51 Re: pokerspil på internet [Re: ølund]
joppe
Bruger

Reg.: 09/02/2002
Sted: Nørrebro, København
Hej

De fleste seriøse pokersider på nettet tilbyder en gratis form for pokerspil. De ligner fuldstændigt det "rigtige" og den eneste forskel er at spillerne har "play-money" og ikke nogle rigtige penge. Man har en konto hvor man kan spare op og bygge op en lille formue med play-money.

Der er ingen forbindelse mellem play-money spil og de rigtige spil. Man binder sig ikke til noget.

Jeg har i flere år spillet poker, både play-money og rigtige penge. De gratis spil er rigtigt gode, både for dem der vil lære at mestre spillet og dem der bare vil spille for sjov.

Den nemmeste måde at tabe penge i poker, er at ikke sætte sig ind i apillet og forså hvordan man spiller godt.

mvh.

Joppe

Religionsstuderende, Katolik, Frimurer

Til toppen 
#74038 - 29/10/2006 02:35 Re: pokerspil på internet [Re: ølund]
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Mener du texas holding .???? godt spørgsmål fedt spild og man kan gøre det uskyldigt ved at knække tændstikker og så sige 8 mennesker smider 20kr.Jeg tror pokker for guld er fra fjenden men jeg tror også du er skabt til at have det sjovt.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær