Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#73884 - 25/10/2006 18:02 Et farvel og tak for denne gang..
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Halløj alle sammen

Det er med sorg, at jeg må meddele at min deltagelse herinde stopper.. Jeg har været utroligt glad for tiden herinde, men nu begynder der at være så mange ting, at jeg ikke kan følge med i det hele mere..

Jeg er ked af, at jeg ikke kan afslutte alle debatterne jeg deltager i, men så ville jeg bliver her for evigt

Selvom det er et farvel, vil jeg ikke afvise det også er et på gensyn.. Man ved aldrig hvad tiden bringer

Så til slut: Tak for alt.. Pas på jer selv derude..

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#73885 - 25/10/2006 18:20 Re: Et farvel og tak for denne gang.. [Re: Kefas Ben-Adam]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Kære Kefas

du vil blive savnet, både fordi du har en skarp pen (av!), men også fordi du er spændende at lytte til, du er jo den eneste jøde, der er herinde.
Det er altid så spændende at lære om noget, man ikke ved ret meget om, og jeg ved ikke særlig meget om jøder og jødedom..

Håber vi mødes igen.

Pas du også på dig selv derude.

Alt godt,
Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#73886 - 25/10/2006 21:13 Re: Et farvel og tak for denne gang.. [Re: Kefas Ben-Adam]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Peter - Kefas Ben-Adam - Samuel - (tre i én!) :

Du skal have tak for hvert eneste af dine 2015 indlæg her i debatten, også for de af dem, der fik mig til at bide i bordpladen, for trods alt er mit tandsæt nogenlunde intakt!

Og suk ... jeg savner dig allerede og er ikke meget for at du sådan smutter her midt i kampen og lader din varme stol stå og blive kold -

- men: Shalom! - far med fred - og Herren være med dig!

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#73887 - 25/10/2006 21:28 Re: Et farvel og tak for denne gang.. [Re: Kefas Ben-Adam]
Child-of-God
Bruger

Reg.: 07/07/2006
Sted: -
Hej Kefas Ben-Adam.

Jeg kender dig mest gennem andres begejstring for dig. Alligevel vil jeg ønske dig alt godt fremover, og som du siger, måske et på gensyn ... Guds fred.

† Child-of-God †

Luk. 24,5 "Hvorfor leder I efter den levende blandt de døde?"

Til toppen 
#73888 - 27/10/2006 11:28 Re: Et farvel og tak for denne gang.. [Re: Kefas Ben-Adam]
ærten
Bruger

Reg.: 04/12/2002
Sted: Halvt af hvert
Hejsa Peter!

Ja, jeg må sige, at det trøster mig lidt, at du heller ikke kan følge med i det hele , for det har jeg længe opgivet; men det jeg kender til dig og har kunnet følge med i fra dig, har jeg været meget glad for.

Også TAK for din medvirken i Sene Samtaler!!

Jeg håber, at det bliver på Genhør og Gensyn !!!

Guds Fred

Kærlig hilsen
Ærten
www.senesamtaler.dk

Til toppen 
#73889 - 09/11/2006 16:26 Re: Et farvel og tak for denne gang.. [Re: Kefas Ben-Adam]
StigFærch
Bruger

Reg.: 14/04/2002
Hej Kefas

Nu ved jeg ikke om du får læst min besked til dig, da jeg kan se at det er par uger siden at du skrev dette.

Først vil jeg igen undskylde mit angreb på dig. Jeg fik et forkert billede af din tilstedeværelse herinde i forumet, og det var det der fik mig til at fare ud.

Og så vil jeg da på sin vis også savne dine indlæg herinde. Jeg ved at vi som kristne også må være selvkritiske og ikke altid tage alt vi læser og hører for gode varer. Det har du da ihvertfald medvirket til.

Guds velsignelse og lykke i din søgen efter sandheden.

Med venlig hilsen
Stig Færch

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær