Jeg er bange for at det her inlæg bliver lidt langt.Jeg vil start med at fortælle en sand historie som ikke er blevet fortalt før men som mange kender.

Den starter helt tilbage fra da Lucifer var Guds øjesten hans højeste.Lucifer var så tæt på Gud at han blev i Tvivl om han var Gud han tænkte ved sig selv jeg kan blive større jeg kan gøre endnu mere.

Han glemte at han var skabt Gud kendte hans tanker som noget nyt skal i vide at han fik mange mange mange chancer til at lave om på dette men han følte sig lig Gud og ville ikke.

Der er få få steder beskrevet at han var et så smukt sted at det går ud over vores forstand men nej.

Lad mig koge det ned til noget der er sygt men i kan forstå en menneskeskabt computer der er sig selv bevist og syntes at den kan klare det bedre end dig du ville hive stikket ud ikke hvis du kan nå det ?.

Der er ikke tale om chip her men Guds værk og noget ville ondt.Blev Gud i tvivl nej han blev ikke i TVIVL han indkaldte ikke til et top møde for om måske at parterne kunne blive enige og så kan du få lidt og jeg beholder resten.

Dette er sort på hvidt godt og ondt ingen mellem vej ingen tvivl og som ordet beskriver blev han styrtet ned og dømt samme dag til evig straf og der var ingen tvivl

Tid er skabt af Gud det kunne have været igår for HAM så glem tid jeg er ikke alt vidende men Gud vil straffe satan meget hårdt.

Disse hårde ting kan efterlade mennesker med tvivl og selv dem der fårstår kan føle sig klemt her.Men dette er ikke tilfældet selv om mennesker er del af er større billede er vi med i det næste billede mange af os.

Ser i nu hvad i lever i der er ingen tvivl der er rigtigt og forkert ondt og godt og vi er alle født med evenen til at vælge
verden er satans domæne for en kort stund og han kommer ind til evig straf med viden om at skabninger lig Gud valgte Gud som Gud !

Lad de død begrave deres død.Der er ikke mere tid jeg elsker jer alle