Hej GUFFI
Hvad er demonernes oprindelse? Jeg ved det ikke med sikkerhed.
Jeg ved at GUD hader denne verden, som vi lever i, fordi den er fuld af synd. Vi har fri adgang til sindsyge gyser film i biograferne, fri adgang til sexindustrien, alkohol, cigaretter og fordærvet mad. Det er en lille kold materilistisk verden, fuld af MAGTBEGÆR og Egoisme. Går man 100% imod denne verden, ender man somregel som hjemløs eller bums inden GUD har set disse menneskers værd og giver dem frelse.
Da GUD vandt krigen i Himmelen sendte han de slagne "sorte" engle til sådan et sted som her. De faldne engles øjne ændrede sig fra at være krystalklare blå til at være alm blå, med små sorte prikker, er jeg blevet fortalt.
Disse engle har magten her i fortabelsen, med mindre de angre og kæmper for SJÆLEN igen. For GUD AF HJERTET.
Dæmoner kan besætte en og være i en, man kan som regel mærke dem, hvis man lever rent, uden synd. ( uden alkohol, kød og blod, egoisme ect.) For at besejre demoner kræver GUD at du BER til GUD. Be for dig selv, stille og roligt af Hjertet. Fortæl gud hvad du tænker og vær i dine egne følelser. En anden vigtig ting er ikke at spise ( fodre demonerne), men FASTE.
For at komme tilbage til dit spørgsmål, så er jeg selv i tvivl, måske kan det tænkes at synderne som døde pga. synd, som altså drømmer eller er i fængsel, fortabelsen eller helvede ect., som dette sted er, måske døde igen i helvede, de fik chancen for at omvende sig, men de gjorde det ikke. Derfor er de fortabte ånder uden bolig, og skal leve her med lænke på, ligesom et fængsel, indtil verdens ende. De kan ingengang få lov til at dø. Disse fortabte piner og plager de gode folk her, så der er en slags kamp mellem godheden og ondskaben.
En anden teori er at der er opstået et indgang "sort hul" til en anden demension, hvor disse onde demoner kommer fra. Dette har jeg fået fortalt.
Jeg håber du kan bruge svaret. Ps. jeg tror det vil hjælpe dig at læse mit spørgsmal om: DRØMME/VIRKELIGHED/SELVMORD
Med venlig hilsen
Lars