Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#70109 - 02/09/2006 13:18 Gode råd i konflikt med JesusNet.dk
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Denne meddelelse er særligt tiltænkt de af jer som ind i mellem kan finde på at spille rollen som vejledere på Café Thomas. Fx som vi har oplevet det i forbindelse med "Lige sprunget ud af skabet".

Alle deltagere på Café Thomas er selvfølgelig meget velkomne til at stille spørgsmål, udtrykke sin undren, diskutere og være uenige med hinanden og med ordstyrerne og JesusNet.dk iøvrigt. Det er jo lidt det Café Thomas lever af og vi byder enhver seriøs og respektfuld debat velkommen.

Men vi synes ikke det er ok at optræde som rådgivere eller vejledere i lodret konflikt med hvad JesusNet.dk meget tydeligt står for. Det synes vi er illoyalt og respektløst. Også selvom det ganske givet er meget velment og ikke er tænkt som en underminering af budskabet på JesusNet.dk.

Vi vil ikke være sippede og grænserne for hvad der kan opfattes som uønsket "vejledning" og hvad der blot er debatindlæg befinder sig i en gråzone. Men det betyder ikke, at der ingen grænser er og vi synes grænserne blev ganske grundigt og tydeligt overtrådt i den nævnte debattråd.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#70110 - 02/09/2006 15:16 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: asas]
Watson
Bruger

Reg.: 13/12/2005
Sted: Langå
Kære Asbjørn - du skriver bl.a:

"Men vi synes ikke det er ok at optræde som rådgivere eller vejledere i lodret konflikt med hvad JesusNet.dk meget tydeligt står for."

Og jeg er som sædvanlig ikke helt med, når det gælder om at forholde sig til vedtagelser, som det kræver særligt indblik i arkiverne at få bragt frem i lyset. Ja, hvem der nu skulle føle sig truffet er mig stadig en gåde; men sådan er der jo så meget... Ved læsning af dette indlæg blev jeg imidlertid glædelig overraket, idet jeg finder at Nikolaj her fik en ret vanskelig problemstilling fremlagt i nærmest forbilledlig stil. Nu håber jeg ikke at have sagt noget forkert!

Mvh, pMn
"Det jordiske er noget ydre;
det himmelske noget indre." Lao Tse

Til toppen 
#70111 - 02/09/2006 15:48 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: Watson]
Nikolaj
Bruger

Reg.: 07/04/2003
Sted: Århus
Så var der altså nogen, der havde læst mit indlæg. Jeg takker for de pæne ord, Watson.

Guds fred
Nikolaj

Jeg priser dig, fader, himlens og jordens Herre, fordi du har skjult dette for vise og forstandige og åbenbaret det for umyndige (Matt. 11,25)

Til toppen 
#70112 - 02/09/2006 16:12 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: Watson]
asas
GlobalModerator
Bruger

Hej Watson

Det var ikke meningen at det her skulle være svært at forstå. Når fx erklærede ateister begynder at give gode råd til een som spørger efter kristnes holdninger til et eller andet, så opfatter jeg det som utidigt og "frækt". Og når andre med en kristendomsforståelse, der ligger langt fra hvad JesusNet står for begynder at optræde som sjælesørgere, så kalder jeg det luskeri og manipulation.

Al åben og ærlig debat er velkommen. Men ikke den slags undergravende virksomhed.

De pågældende er blevet gjort særligt opmærksom på det.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#70113 - 02/09/2006 17:49 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: Nikolaj]
Watson
Bruger

Kære Nikolaj - du skriver:

"Så var der altså nogen, der havde læst mit indlæg." Ja, det er vel med ikke at jokke for meget rundt i delikate spørgsmål. Men det faktum at sexualdriften er vor primære kraftkilde gør den langt fra egnet som ledemotiv for personligheden - uanset hvilken sexuel orientering, der tales om.

Mvh, pMn

Til toppen 
#70114 - 02/09/2006 20:38 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: asas]
Anonym
Anonym

Kære Asbjørn

Jeg er opsat på, som den generelt tilfredse "kunde" jeg er hos Jesusnet, at efterkomme klart definerede regler og retningslinier, sådan som de for det meste kommer til udtryk i jeres Netikette. Det er min overbevisning at et debatforum bedst modereres og holdes sobert ved at have nogle klart formulerede regler at henvise til, så alle ved hvor de står.

Jeg foreslår at du eventuelt med de andre ordstyrerer skriver en regel ind i Netiketten, som gør det tydeligt for ikke-kristne, at de skal være tilbageholdende med eller helt afstå fra at give råd og vejledning til kristne, som eksplicit giver udtryk for at ønske kristen vejledning.

Så kan I jo altid med henvisning til Netiketten sende de indlæg i papirkurven, som bryder med reglerne.

Det ville fremme den gennemskinnelighed vi var inde på omkring det med papirkurvens oprettelse i sin tid. Når en ikke-kristen kommer ind på jeres site har han mulighed for at se om han kan affinde sig med Netiketten eller gå sin vej igen, istedet for at han bruger tid på at formulere et svar som så bare ender i papirkurven.

Det ville i hvert fald være nemmere for undertegnede at forholde sig til, end i tide og utide at få kastet i hovedet at jeg skulle være illoyal, underminerende, fræk, lusker(i), manipulator, utidig eller det der er værre, uanset hvor sødt det så er pakket ind.

Det er min oplevelse at der bliver kortere og kortere imellem din og andre ordstyreres indgriben overfor ikke-kristen indflydelse her på sitet og jeg overvejer om det ikke ville være lettere at I enten som på Giraffen.dk laver et underforum hvor det kun er erklærede kristne som må deltage i debatterne eller simpelthen gør det til et krav at man er kristen for at deltage aktivt i Café Thomas.

Det er selvfølgelig et drastisk skridt at tage i forhold til den nuværende form, men I er tilsyneladende ikke interesserede i at have debattører som ikke er nysgerrige nok (læs: positivt interesseret i det kristne budskab, potientiel kunde ), som f.eks. i Ateists tilfælde hvor han for et års tid siden blev irettesat fordi at han var for fastlåst i sin ateisme, så jeg tænker at det måske er en konsekvens I bliver nødt til at tage.

Bottomline: Jeg kan bedst lide klare linier og det er ikke mit indtryk at dit indlæg lægger op til klare linier på det her område. Personligt tror jeg at jeg forstår hvad du mener og det er taget til efterretning, men jeg mener dog at det vil gavne jer at formulere en mere klar regel som er til at forstå på dette område.

Ændret af CloudHands (02/09/2006 20:46)

Til toppen 
#70115 - 03/09/2006 21:22 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: asas]
Anonym
Anonym

Hejsa Asbjørn,..

Jeg synes bare der er væstentlig forskel,.. Da Marion henvendte sig til "debattørene" og ikke til Jesusnet som sådan, som når der skrives i det andet forum med fx ondt i troen!

Du kan ikke rigtigt bebrejde nogen at svare, kristent eller ej!....

Men hvis det er sådan at man fra Jesusnet side ikke ønsker det skal ske, så må man vel gøre brugerne mere opmærksomme på at bruge de rigtige fora, og så ellers få det ind i netetikken at man ikke bør rådgive i kristne spørgsmål hvis man man er ateist fx.

Så lige for sjov Må de kristne så heller ikke vejlede de ateister og ikke troende som evt kunne finde på at skrive noget? eller?

God aften..

Mvh Lars/stud.theol

Til toppen 
#70116 - 03/09/2006 22:04 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: ]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej Lars, nej, Marion henvendte sig ikke til "debattørerne", men indledte sit indlæg med at skrive "Kære søskende", hvilket betyder kristne brødre og søstre.

Desuden fremgår det da vist tydeligt nok af Debatvejledningen, at JesusNet.dk som grundlag har den evangelisk-lutherske bibelforståelse, og at vi forbeholder os ret til at gribe ind overfor de gæster, som ikke respekterer dette.

Det synes jeg nu også, at de fleste som regel gør - - men det kan jo smutte!

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#70117 - 03/09/2006 22:27 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: kristina]
Anonym
Anonym

Jeg synes stadigvæk ikke det betyder at hun henvendte sig til Jesusnet alene, men faktisk debattørene,... Søskende er ikke nødvendigvis bare kristne,..

I kan da ikke forlange man ikke må svare på et indlæg i debat forummet!
Så må i oplyse bedre om at sådanne spørgsmål i ondt i troen!..............

Kh Lars

Til toppen 
#70118 - 04/09/2006 12:00 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: ]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Nej..søskende..det må være de kristne. Du er da ikke søskende med alle mulige mennesker herinde, er du???? Helt alvorligt?

mvh
Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#70119 - 04/09/2006 16:24 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: asas]
Anonym
Anonym

Til en anden gang mener jeg Jesusnet bør gå ind i tråden, give den vejledning man nu finder passende til den debattør, det drejer sig om - og så lukke tråden for evt. at åbne en ny der giver plads til en diskussion af det mere principielle i debatten hvor de forskellige synspunkter på en anden måde kan komme til udtryk.

Det er svært ikke at engagere sig i sådan en tråd når den nu er der, og jeg bryder mig ikke om at der på denne måde bliver lagt berufsverbot overfor visse af debattørerne. Det synes jeg faktisk er lidt ufint, når man nu vælger at holde debatten åben og offentlig.

Jeg forstår intentionen osv og er ikke meget sur!

Til toppen 
#70120 - 04/09/2006 17:11 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: ]
steffenlaursen
Bruger

Reg.: 17/12/2004
Hej Moe,

Synes begrebet Berufsverbot er i overkanten... faktisk synes jeg slet ikke det kan bruges til noget i den her sammenhæng.

Ved du hvad det er?

Jeg er lidt træt af, at folk altid er efter vores ordstyrere... de gør et kanon stykke arbejde for at det kan være rart at være her på debatten, og så får de slynget et ord som "Berufsverbot" i ansigtet...

Ak ja... nej, far er heller ikke meget sur - kun lettere skuffet.

Mvh. Steffen

Til toppen 
#70121 - 04/09/2006 17:21 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: steffenlaursen]
Anonym
Anonym

Citat:
Hej Moe,

Synes begrebet Berufsverbot er i overkanten... faktisk synes jeg slet ikke det kan bruges til noget i den her sammenhæng.

Ved du hvad det er?

Yes, og ordet er måske i overkanten. Jeg tror dog på at du ved hvad jeg mener, og ikke desto mindre er det en slags forbud, Netmissionæren lægger op til - så lad os kalde det det:

Citat:
Men vi synes ikke det er ok at optræde som rådgivere eller vejledere i lodret konflikt med hvad JesusNet.dk meget tydeligt står for. Det synes vi er illoyalt og respektløst.

Jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved dét, men ved håndteringen af tråden.

Citat:
Jeg er lidt træt af, at folk altid er efter vores ordstyrere... de gør et kanon stykke arbejde for at det kan være rart at være her på debatten, og så får de slynget et ord som "Berufsverbot" i ansigtet...

Jeg 'slynger' ikke, jeg giver min mening til kende og kommer endda med et konstruktivt forslag til hvordan man kan undgå en lignende situation en anden gang. Jeg er ny her og synes ikke jeg brokker mig; jeg synes bare det er skørt at jeg kan gå ind og reagere i en tråd for så senere at få at vide at der er sandelig særlige regler for hvordan man skal opføre sig i lige præcis DEN tråd. Det kunne godt have været håndteret lidt mere elegant, og det lægger jeg så stille og op til at man gør en anden gang - i stedet for at forbyde debattører af en bestemt observans at lufte deres holdning.

Til toppen 
#70122 - 04/09/2006 17:58 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: ]
steffenlaursen
Bruger

Reg.: 17/12/2004
Hej Moe,

Det var heller ikke så meget det... fint nok at du har en mening osv.

Jeg vil også godt kalde det et forbud...

Men Berufsverbot lugter i mine ører lidt af et ord, der giver associationer i retning af diskrimination. Dermed synes jeg du kritiserer selve det, at ateister osv. ikke bør udtale sig, når der bedes specifikt om kristnes holdning, og ikke så meget at reglerne er uklare. Anyway...

Jeg gav også bare min mening til kende, og det skal ikke ses så meget som et vredesudbrud... snarere som en lille irriteret parantes. Eller... ja, min mening

Alt godt fremover!

Mvh. Steffen

Til toppen 
#70123 - 04/09/2006 18:07 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: steffenlaursen]
Ateist
Bruger

Reg.: 05/09/2003
Sted: København
Citat:
Men Berufsverbot lugter i mine ører lidt af et ord, der giver associationer i retning af diskrimination.

Nu er der jo faktisk ubestrideligt tale om diskrimination idet forbudet ikke på nogen måde er betinget af at folk udbeder sig kristne svar:

Men vi synes ikke det er ok at optræde som rådgivere eller vejledere i lodret konflikt med hvad JesusNet.dk meget tydeligt står for.

Rådgivning/vejledning er tydeligvis kun tilladt dem med de rette holdninger.

Sådan skal det måske også være på JesusNet, men du kommer altså ikke udenom at der er tale om klokkeklar diskrimination - "Berufsverbot" om man vil.

Ateistisk Selskab - Kom i godt selskab Ateistisk Forum - En gudsforladt forening

Til toppen 
#70124 - 04/09/2006 18:16 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: Ateist]
Anonym
Anonym

Citat:
Citat:
Men Berufsverbot lugter i mine ører lidt af et ord, der giver associationer i retning af diskrimination.

Nu er der jo faktisk ubestrideligt tale om diskrimination idet forbudet ikke på nogen måde er betinget af at folk udbeder sig kristne svar:

Men vi synes ikke det er ok at optræde som rådgivere eller vejledere i lodret konflikt med hvad JesusNet.dk meget tydeligt står for.

Rådgivning/vejledning er tydeligvis kun tilladt dem med de rette holdninger.

Sådan skal det måske også være på JesusNet, men du kommer altså ikke udenom at der er tale om klokkeklar diskrimination - "Berufsverbot" om man vil.

Nu er det mig, der har bragt ordet "berufsverbot" ind i legen, og det betyder jo: forbud mod ansættelse af ekstremister i offentlig tjeneste.

Så lad os bare med Steffen konkludere at det ikke dur i denne her forbindelse!

JesusNet har et klart sigte & formål, og det her er ikke noget demokrati, så for mig er det ok at der er en holdning til tingene. Jeg reagerede bare på håndteringen af tråden.

Men please, brug et andet ord - ok?

Til toppen 
#70125 - 04/09/2006 19:06 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: tau]
Anonym
Anonym

Hvad skulle holde mig fra at se andre mennesker som mine brødre og søskende?

Indlægget blev lagt på debatten, og ikke ondt i troen, derfor må alle vel have ret til at svare..

mvh Lars

Til toppen 
#70126 - 04/09/2006 19:20 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: steffenlaursen]
Anonym
Anonym

Dertil kan det jo ikke passe at man bare skal frede ordstyrene, Jeg synes de laver et fint arbejde, men jeg det synes jeg også debattørene gør!

Jeg synes det virker lidt tamt, at man kun må mene så og så meget, og skal tie hvis det fx er i uoverenstemmelse med ligepræcis JN opfattelse!

Det virker småligt!.. virker!

-Lars

Til toppen 
#70127 - 04/09/2006 20:46 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: ]
asas
GlobalModerator
Bruger

Hej Martin

Jeg ønsker ikke at vi skal have flere regler på Café Thomas end vi allerede har. Og lige præcis denne sag er ikke så meget et spørgsmål om regler som om almindelig pli og respekt. Og overholdelse af den vejleding vi allerede har.

I vores Debat vejledning står:
Husk at være gæst
Det er en god idé at tænke på dig selv som gæst i et hjem hvor ordstyrerne er værter. På JesusNet.dk vil vi gerne i dialog med mennesker, der har en anden opfattelse af livets store spørgsmål end vi har. Men vi vil også fastholde at JesusNet er et kristent forum baseret på en evangelisk-luthersk bibelforståelse og derfor forbeholder os ret til at gribe ind overfor dem som ikke respekterer dette.

Dette skal bl.a. forstås sådan, at man som gæst ikke påtager sig en rolle som uvildig vejleder i modstrid med den vejledning, som JesusNet.dk står for.

Jeg synes faktisk, at vi har meget rene linier her på Debatten. Og det gælder også når det drejer sig om vores grundlæggende dagsorden, nemlig at være et mødested, hvor vi med vores kristne budskab kan komme vores ikke-kristne venner i møde med forståelse og respekt. Og skal det fortsat fungere på den åbne og tolerante måde, som vi synes kendetegner Café Thomas, så kræver det at vi ikke underminerer hinandens roller som gæster og værter, mod- og medspillere.

Et særligt kristent forum tror jeg ikke løser dette problem. Ej heller generelt at censurere deltagerne efter tro og opfattelse. I det store hele går det jo meget godt - og ordstyrernes lejlighedsvise indgriben bliver normalt taget pænt til efterretning.

Du skriver:
Citat:
I er tilsyneladende ikke interesserede i at have debattører som ikke er nysgerrige nok (læs: positivt interesseret i det kristne budskab, potientiel kunde ),

Det forstår jeg simpelt hen ikke at du kan skrive. Hele Café Thomas er jo ét stort dementi af den opfattelse.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#70128 - 04/09/2006 20:58 I konflikt med JesusNet.dk - hvor? [Re: asas]
museeye
Bruger

Reg.: 31/03/2006
Sted: Århus V
Citat:
Vi vil ikke være sippede og grænserne for hvad der kan opfattes som uønsket "vejledning" og hvad der blot er debatindlæg befinder sig i en gråzone. Men det betyder ikke, at der ingen grænser er og vi synes grænserne blev ganske grundigt og tydeligt overtrådt i den nævnte debattråd.

Efter at have læst hele debatten om og af Marion samt indlæggene i denne debat, har jeg nogle spørgsmål!

1) Hvor i Marions debat, mener du, at Netietiketten/"grænserne" er blevet overtrådt?

2) I stedet for at afskære fx ateister fra at deltage i en debat, som åbenbart kun er forbeholdt kristne, burde man som debattør - som vel også omfatter ordstyrerne? - tage hånd om de emner, ikke-kristne samt kristne tager frem og behandle dem konstruktivt?

3) Som flere i denne debat ønsker, så også jeg gerne at den af dig omtalte gråzone om muligt fra orstyrernes side blev klarlagt, således at du og andre ordstyrer i fremtiden ikke behøver at bruge spildte kræfter på at skærpe tonen og indføre (forsinkede) regler og forbude.

4) Nogle gange ønsker jeg, at mange ordstyrerer ville slappe lidt af, ligesom i denne debat! Hvorfor skal ikke-kristne ikke have lov til at give deres tanker tilkende? Selvom det i Marions debat kan diskuteres - og det blev der! - hvorvidt hun kun henvendte sig til kristne eller ej, så forekommer den skrappe tone dog oftere over for ikke-kristne. Noget jeg finder meget underligt. Nå ja, denne debatside er jo forbeholdt kristne - vel og mærket med de rigtige holdninger!

Til toppen 
#70129 - 04/09/2006 21:12 Pli [Re: ]
asas
GlobalModerator
Bruger

Man kunne selvfølgelig godt overveje dit forslag med at fx en ordstyrer skynde sig at svare og så lukker tråden, men tror det ville virke mere fair? Det har jeg svært ved at tro. Det vil tilmed lægge et ekstra stort pres på ordstyrerne for hele tiden at være på forkant med Debatten. Det er ikke realistisk.

Min reaktion handlede heller ikke om at give dem mundkurv på som ikke har de rette meninger. Det har vi aldrig gjort på Café Thomas. Men jeg beder om at der udvises almindelig pli. Fx, på den måde at gæster ikke optræder som værter. Dvs. at debatdeltagere ikke påtager sig en rolle som uvildige rådgivere i modstrid med hvad JesusNet tydeligvis står for. Især når det sker overfor nye gæster, som ikke på forhånd er kendt med hvem der står for hvad.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#70130 - 04/09/2006 21:14 Re: I konflikt med JesusNet.dk - hvor? [Re: museeye]
asas
GlobalModerator
Bruger

Mon ikke mit svar til Moe og CloudHands besvarer dine spørgsmål?

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#70131 - 04/09/2006 21:44 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: asas]
Anonym
Anonym

Nåh ja, når du siger det Asbjørn... Jeg tror at jeg trækker mig ud her, jeg har sagt klart hvad det var jeg ville sige om denne sag.

Til toppen 
#70132 - 04/09/2006 22:10 Re: Gode råd i konflikt med JesusNet.dk [Re: ]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Ok. fair nok, du lægger noget andet i ordet "søskende" herinde, end jeg og jesusnet umiddelbart gør. Det er i orden, så var jeg bare lidt hurtig til at mene, at det klart var et indlæg skrevet til kristne brugere, søskende i troen, i Gud, ja.

mvh
Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#70133 - 04/09/2006 23:53 Re: Pli [Re: asas]
Anonym
Anonym

Citat:
Man kunne selvfølgelig godt overveje dit forslag med at fx en ordstyrer skynde sig at svare og så lukker tråden, men tror det ville virke mere fair? Det har jeg svært ved at tro. Det vil tilmed lægge et ekstra stort pres på ordstyrerne for hele tiden at være på forkant med Debatten. Det er ikke realistisk.

Jeg kender ikke nok til JesusNets daglige praksis til at vide hvad der er mest realistisk - men det gør du jo naturligvis. Mit forslag var en reaktion på det, der skete - som jeg synes var sådan lidt spøjst. Men altså - jeg har tillid til jer, selvfølgelig.

Citat:
Min reaktion handlede heller ikke om at give dem mundkurv på som ikke har de rette meninger. Det har vi aldrig gjort på Café Thomas. Men jeg beder om at der udvises almindelig pli. Fx, på den måde at gæster ikke optræder som værter. Dvs. at debatdeltagere ikke påtager sig en rolle som uvildige rådgivere i modstrid med hvad JesusNet tydeligvis står for. Især når det sker overfor nye gæster, som ikke på forhånd er kendt med hvem der står for hvad.

Det er altså rigtig meget at forlange - især hvis almindelig pli i situationen opleves som værende at give råd.

Til toppen 
#70134 - 05/09/2006 00:38 Re: Pli [Re: ]
Watson
Bruger

Til Moe, der skrev:

"Det er altså rigtig meget at forlange - især hvis almindelig pli i situationen opleves som værende at give råd." Træder man op med en lære, der beviseligt er i modstrid med Bibelens ordlyd, så går det vel an at diskutere sagen. Men bruger man et forum af denne art som platform for pleje af særinteresser, mener jeg ikke, det hører til i *folden. Ps: *Ordspil med pli.

Mvh, pMn

Til toppen 
#70135 - 05/09/2006 00:42 Re: Pli [Re: Watson]
Anonym
Anonym

Citat:
Træder man op med en lære, der beviseligt er i modstrid med Bibelens ordlyd, så går det vel an at diskutere sagen. Men bruger man et forum af denne art som platform for pleje af særinteresser, mener jeg ikke, det hører til i *folden. Ps: *Ordspil med pli.

Det er jeg slet ikke sikker på jeg forstår.

Men altså: JesusNet må gøre, hvad JesusNet finder bedst at gøre. Fuld tillid herfra. Jeg har ikke så meget mere at sige end hvad jeg har sagt.

Så jeg tror bare jeg tier stille!

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær